Cum i-a furat banca cea rea vila stegarului samurai dac in timp ce el se lupta cu Basescu

cezar-avramut-7Am un feeling ca pastorul bisericii Grivco 3 a omis sa le nareze enoriasilor pensionari  povestea urmatoare . Stegarul-samurai-dac a facut in 2008 ( atentie la data, criza imobiliara incepuse deja ) un credit de 482 mii CHF, trei ani mai târziu, după ce a făcut o refinanțare, datoria se majorase la 730 mii CHF , reprezentând „credit restant, dobânzi și comisioane”. După ce o instanță a aprobat executarea silită, a scos imobilul la vânzare
Iata cum explica pe scurt, aceasta constinta civica a Grivco

  • – Dumneavoastră ați avut o casă în Pipera? Ce s-a întâmplat cu ea?
    – Am făcut credit la bancă de 250.000 de euro şi mi-am făcut acea casă de care ziceţi. N-am mai avut bani să plătesc rata şi banca mi-a furat-o!
    – Cum au furat-o?
    – Păi, simplu ! Casa nu a fost scoasă la licitaţie şi pe mine nimeni nu m-a anunţat că o pun în vânzare.
    – Cine a cumpărat vila dumneavoastră din Pipera?
    Un senator, dar nu ştiu cum îl cheamă!

I rest my case, vorba cuiva : in conditiile astea, e normal sa simti ca esti suparat pe viata.  Poate ca totusi o consultatie i-ar fi facut bine, dar prin 2008, acum pare tarziu ( story )

3 răspunsuri la „Cum i-a furat banca cea rea vila stegarului samurai dac in timp ce el se lupta cu Basescu”

  1. Haide mai mosule, razi de stegarul-dacic care este el de samurai, care-a vrut sa se retraga in munti?!?
    Cum scriam acum cateva zile, samuraiul n-are toate tiglele pe casa (dar cine le are?!?:))), dar nici nu este atata de dilau cum pozeaza. Si, zici ca-i frate cu Pinochio, fabuleaza cum respira. Pe felie cu Latrinele…
    Ia d-aici lectura:

    Autobiografia Stegarului dac

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.