Mihaela Radulescu : „Adio dar revin la tine !”

Dupa ce s-a tirat „supărată, dezamăgită si scârbită” din tara de rahat care nu o intelegea si aprecia indeajuns , neuitand sa se mahalageasca cu niste colegi de trust, diva Radulescu anunta un come-back , si-l anunta, culmea !,  tot in JN unde-si publica telenovelele si pana in 2009 …
” În măsura în care, ca şi până acum, voi putea face emi­siuni fără să lipsesc în timpul săp­tămânii de lângă fiul meu, e posibil să iau în considerare invitaţiile pri­mite. ”
Brusc, parca nu-i mai pute a mitocan in Rrromania. Deh, de la o varsta silicoanele nu mai sunt de ajuns , si cum la Monte Carlo e full de rusoaice de 18 ani, te intorci la un bal, la o susanea

21 de răspunsuri la „Mihaela Radulescu : „Adio dar revin la tine !””

  1. ce bine,ce bine,chiar imi era dor (a se citi greata) de ea :mrgreen: din cauza parasutei m-am sfadit cu o tuta pe saitu’ „Stiri de Cluj” 😆

  2. Sarmana fata!Suntem cruzi cu intentia ei de a ne readuce emisiunile TV la un inalt rafinament cultural,prin insasi aparitia ei pe sticla vom simti ca vom renaste spiritual,intreaga natiune va regasii setea de cultura care a pierdut-o odata cu auto exilul Diivei la manastirea Monte Carlo,unde avea intentia sa-si creasca odrasla in piosenie.Credeti ca dupa atata stradanie ma poate confunda cu Dani macar pentru o noapte,in care sa jucam jocul de-l stiu eu cu elasticul de la chiloti?

    1. Sarmana, intr-adevar se dusese la Monte Carlo poate la sinagoga,ca doar s-a jidovit intre timp ,acum a venit sa mai roada ceva de pe aici, ce ti -e si cu femeile astea din Piatra Neamt, toate se cred buricul pamantului ,pacat ca sunt destui prosti care le si apreciaza. Toate fetitele din Piatra Neamt au parvenirea ca ideal suprem.

        1. Recunosc ca poate am fost malitioasa generalizand, desi eu am cunoscut niste specimene feminine din Piatra-Neamt si toate vizau barbati care sa le scoata din saracie, or fi si femei adevarate pe acolo, Doamne ajuta, chiar m-as bucura. Cat despre ciorba de fasole, nu ma pasioneaza chiar deloc, daca vreau neaparat sa mananc , chem pe una care stie sa-mi faca si-am rezolvat .

  3. Mama, cati frustati si cate frustate pe aici….ies repede ca poate e ceva contagios.

    Bine, suntem in 2019 acum, poate au mai evoluat in gandire.

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.