Ponta – arogant ? Da’ de unde, un pisicuț modest, puțin mitoman…

doar pontaO discutie mai lunga decat prevede legea cu doi redactori Realitatea si un dottore plin de regrete care si-a descoperit o noua calitate : modestia

  • – V-ați asumat vina. Dar dumneavoastră sunteți singurul vinovat? Ați avut consilieri în spate, domnul Bogdan Teodorescu, consilieri americani… Ei nu sunt vinovați?
    – Până la urmă antrenorul îți spune ce să faci, dacă tu faci bine sau prost, nu poți să dai vina pe el. Pentru că mie nu mi se pare corect, nu m-a forțat nimeni și la întrebarea cea mai dificilă pe care mi-ați pus-o cu candidatura, până la urmă nu mi-au pus pistolul la cap. Faptul că până la urmă i-am ascultat pe care mi-au spus să candidez deși eu simțeam că nu e bine să candidez e greșeala mea nu a lor…

Am ales fragmentul doar ca sa subliniez lipsa de responsabilitate a lui Ponta care, asa cum face pe tot parcursul kilometricului interviu, refuza raspunsurile transante la intrebarile cat-de-cat mai dificile.
I-as da un  sfat gratuit, ca venind din partea unuia care crede ca Ponta nu ar trebui sa plece de la Guvern . Exista o zicala celebra in sport, pe care ar trebui sa o stie : ” Echipa castigatoare nu se schimba „. Ponta a luat bataie la curul gol. Ce mai asteapta ca sa-si schimbe echipa de loseri din jur , cum adica, antrenorul nu plateste la infrangere, ce fel de  banc prost mai e si asta ?  Spune alta minciuna, dar cine i le mai numara, ca s-a dus cu amicul Ghita in Dubai ca sa vada F1. Sa zicem. Dar oare in formula 1,  Alonso e vinovat ca Ferrari i-a pus la dispozitie o  masina de rahat ?
Si cu asta inchei, oricum Ponta pare incapabil sa inteleaga
O remarca  despre cei doi redactori carora nu le-a trecut prin cap nici macar o secunda sa il intrebe despre asocierea cu Voiculescu, mizeriile revarsate de Romania Tv a oligarhului personal , de mahalageala Gabrielei Firea sau despre ordonanta traseistilor, dar na, jurnalismul e o meserie dificila, e mai simplu sa urci pe blog poze din statiile RATB…

4 răspunsuri la „Ponta – arogant ? Da’ de unde, un pisicuț modest, puțin mitoman…”

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.