Alegerea lui Tudorel nu va fi una evaziva

Doi țărani, pe câmp.
Ion : – Gheo, împrumută-mi și mie tractorul , am ceva de arat !
Gheorghe tăce și gândește : „Dacă i-l dau, boul mi-l strică, dacă nu i-l dau, zice că-s bulangiu. Mai bine îi dau un răspuns #evaziv” :
– Mai du-te, bă Ioane , în pizda mă-tii !

Cum lucrurile nu s-au miscat absolut deloc in 12 luni, ele stau mult mai simplu decat prevede legea si Toader Tudorel are doar doua** optiuni

  1. Sa propuna , fara absolut nicio fundamentare juridica * ci doar una politica, demiterea sefei DNA, caz in care ramane ministrul Justitiei in guvernul puscariabil, alaturi de Valcov,  si il aseaza langa hoarda de penali ai Grivco 3 , PSD Prahova si securiciului Dragomir
  2. Sa actioneze legal si sa nu propuna o ipotetica demitere ( chestiune care oricum nu de el depinde, ci de Iohannis  ) si sa fie dat afara din guvern  de daddy & mafia PSD

Deci personal as fi ales  varianta raspunsului evaziv, dar cum graba acestor penali nu va admite nicio ezitare, sa ne luam la revedere de la onoarea prea-cinstitului Toader Tudorel si grupul de amici penali din mafia PSD langa care se va pozitiona…

* In 19 iunie 2017, Toader Tudorel a cerut Inspectiei Judiciare cate un control la DNA si la PICCJ; ele au fost efectuate si discutate in sectia de procurori a CSM : raportul privind DNA pe 31 oct. 2017 (hotararea nr. 686/2017) si cel privind PICCJ pe 21 nov 2017 (hotararea nr. 716/2017). Sectia de procurori a decis ca activitatea ambelor institutii a fost ‘eficienta’.
** Optiunea normala, aceea a demisiei, nu o ia nimeni in calcul, cuvantul nu se regaseste in vocabularul PSDaddy-ALDE

7 răspunsuri la „Alegerea lui Tudorel nu va fi una evaziva”

    1. Ca să vedeți ce specimene au adus la proteste pe-un mic și-o bere cei din famiglia Cosma di Prahova:

      Timp de doua ore s-a scandat „Jos Iohannis”, „Kovesi pentru noi este Ceausescu doi” […]
      Cat despre increderea pe care o are in politicieni, barbatul din Prahova a spus ca nu mai crede in nimic, „in niciun Guvern, in niciun presedinte! Eu unul as vrea sa vina Ceausescu din nou.” 😅😅
      Deci, conform logicii lor de fier (care este sublimă, dar lipsește cu desăvârșire), dorința lor s-a îndeplinit 😄

  1. Am incercat o analiza de tip “what if” pe decizia lui Tudorel Toader asteptata peste cateva ore. Am definit taberele participante la joc si am identificat mai multe decat doua, fara a mai socoti pe Tudorel insusi, si el un vector cheie in analiza. In total, patru jucatori!
    Incercand sa evaluez ce si cat castiga si cat pierde fiecare jucator la fiecare din cele doua decizii (am exclus varianta amanarii, adica raspunsul evaziv , desi Andreea Pora si Tapalaga vad ca nu il exclud deloc) am obtinut rezultatul (zdrobitor) oca ministrul de justitie NU va cere revocarea LCK.

    1. În Romanelia deciziile nu se iau în mod rațional, după o analiză completă a tuturor variantelor. De aceea cred că sunt mai multe șanse ca Tuciordel să anunțe că va cere revocarea Codruței. Sper să mă înșel.

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.