Popularul populist Basescu in 8 puncte. Al 9-lea e Udrea Elena

screencapture-www-facebook-com-PresedinteleTraianBasescu-posts-1145874732092743-1446958233656Pe facebook,  Basescu :
Pe toate le-am dorit şi eu, dar nu le-am putut rezolva. Acum însă le-am văzut scrise în stradă… ”
…dupa care urmeaza o lista de opt propuneri, marea majoritate decente, corecte.
Dar observam ca in afara de punctul 1, care pare deja batut in cuie si Basescu o stie bine , absolut toate celelate 7 puncte tin de Parlament, pe care Iohannis nu il „stapaneste”, ca sa zic asa.
Si vine intrebarea fireasca : dar intre 2009 si 2012  cand Basescu Traian era un presedinte care a beneficiat  de guvern,  majoritate parlamentara si majoritate la CCR  ce a pazit de „nu le-a putut rezolva” ? S-o fi opus Boc, te pomenesti ?
tolontanDar iata si raspunsul :  in 2012, ca si in restul celor 9 ani de mandat , presedintele era foarte ocupat, Basescu punea tara la cale schimband mailuri cu Udrea Elena despre…sigla unui viitor partid.
Reformele de care vorbea mai sus ? Constitutia ?!? Doar nu l-ati crezut…

4 răspunsuri la „Popularul populist Basescu in 8 puncte. Al 9-lea e Udrea Elena”

  1. De ce este Ciolos deja stabilit? Cine l-a stabilit? Basescu pune presiune pe Johannis in vazul intregii tari, dupa modelul Hidroelectrica.

  2. Lătrăii și guriștii feseniști de teapa lui Ponta și Băse pun mereu aceeași placă: noi am vrut, dar alții nu ne-au lăsat… Marș mă javrelor de aici

  3. in ziarul „National” : Mortii de la „Colectiv”, programati din interese politice!

    se pare ca s-a ascuns nr real de morti din interese politice si dna deja ancheteaza asta. daca e adevarat, sper ca e cuiul din cosciugul psd

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.