Noile vedete ale Grivco 3, Hayssam Omar : ” Basescu e ‘profesorul’ ” si #rarincagate

8d00d26b83Ieri dimineata , cand am aflat ca Hayssam Omar a vorbit  „in exclusivitate” cu fosta viitoare purtatoare de cuvinte a fostului viitor presedinte Victor Viorel, pesedista Stoicescu Sandra, ma amuzam pe facebook   scriind ca Hayssam va arunca totul in carca lui Basescu negand chiar si fapta in sine, rapirea.
Acum, cand interviul e public, hai sa vedem daca am anticipat corect

  • Din punctul meu de vedere, cu informațiile pe care le-am primit și adunat în ultimii 10 ani, nu a existat o răpire. Cel puțin, din câte am înțeles, nu în 28 martie 2005. A existat un complot inițiat de Mohamad Yassin, ulterior scăpat de sub control
  • De unde să știu eu ( despre rascumparea platita n.m. ) ? Chiar dacă s-a plătit vreo răscumpărare, aceia erau bani păziți de secrete de stat. Credeți că mi-ar fi spus mie? Credeți că știe cineva care n-ar trebui să știe? Credeți că se poate dovedi? Întrebați-l pe Nastasiu. El ar trebui să știe cel mai bine

Si asa mai departe, absolut tot ce anticipasem ca va spune, a spus.
I rest my case : cand poti anticipa 99% corect ce va declara careva inseamna ca ori esti ghicitor in stele, ori ca individul respectiv e un mincinos lesne predictibil si cum prima varianta pica…decideti voi
Dupa care in emisiune a fost prezenta insasi celalta victima ilustra #JESUISRARINCA care, a aruncat lejer despre Lidia Stanciu

  • ” Am scris si tin la loc sigur. Nu stiu daca ar trimite-o la penitenciar, dar sigur i-ar afecta imaginea de munte de moralitate. Ma gandesc la primire de foloase necuvenite, in familie….”

Deci stie ea si altele despre sefa ICCJ dar le tine la loc sigur. Daca nici asta nu e comportament de santajista, care o mai fi ?
Din pacate, Bercea Mondial nu a fost disponibil la emisiune. Poate in viitor.

12 răspunsuri la „Noile vedete ale Grivco 3, Hayssam Omar : ” Basescu e ‘profesorul’ ” si #rarincagate”

  1. I-mi dau copypaste, ca viitor ex-prim-plagiatorul:
    Asta, cu madama liberata pentru ne-santaj, este din categoria:

    „Sunt proasta-legata la gard si-o caut cu lumanarea de botez, ba si clacsonez sa se vaza!
    DNA-ule, vrei argumente sa ceri anularea?
    Iaca iti dau eu, ca m-am obisnuit la bulau!”.

    Oricum, de-a dreptul suspect cum niciun ziar mare, nicio tembeliziune, NU comenteaza (INCA?!?) afirmatiile de la Latrina 3, chit ca stirile ie pline de meciul ipochimenei cu DNAul…
    Mosule, a trecut o juma de zi, da-o-n pana corbului de jurnalistiCA CARE este ea de jurnalistica!
    Despre Hayssam, ca intotdeauna esti brici in previziuni logice!
    Si, din nou, presa noastra se cam face ca nu vede evidentele…

  2. rarinca trebuie sa-si pregateasca bagajul. cred ca ii da vreo 5 (sau 10) pentru santaj. cu dovezi clare din emisiunea asta

    1. Să-ii dea !Asta chiar e penală , dar netrebnicii Alessandra Stoicescu ,Radu Tudor , care o apără atât de vehement si au reușit s-o transforme in victimă., ce merită oare? !

  3. Apropo, cazul Rarinca imi aminteste de cum striga Bercea din duba ca a dat el mita lui Kovesi si Liviei Stanciu 🙂 Daca n-as crede in coincidente as putea banui ca e un plan mai vechi de inlaturare a celor doua.

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.