De ce nu au fost audiati Robert Cazanciuc si Victor Ponta în dosarul Duicu ?

victor_ponta_traian_basescuAtat Sorina Matei cat si Gandul se intreaba,  perfect justificat dar oarecum retoric, cum se face ca dosarul Duicu este ingropat lent dar sigur taman la final, cand s-a ajuns la varf, la Cazanciuc & Ponta ?
Raspunsul pe care-l evita cei doi autori este unul singur si binecunoscut de toata lumea :   c o a b i t a r e    sau sinonimul acestuia   ” dreptate pana la capat , dar nu pentru catei „.
Basescu are cel putin 3 dosare care, redeschise, il pot trimite pentru minim 5-10 ani la odihna la loc racoros, spalarea de bani in cazul vanzarii-cumpararii cu Casuneanu poate servi ca  text-book pentru orice manual de Drept Penal.
Dar cum ziceam, o mana spala pe alta si amandoua obrazul coabitantilor.
Sa votati bine,  Basescu are deja un urmas demn de el.

13 răspunsuri la „De ce nu au fost audiati Robert Cazanciuc si Victor Ponta în dosarul Duicu ?”

  1. ce e mai tragic, infrecventabilul ponta, pare, deocamdata, si doar pe baza celor care mi’au ajuns si mie, tangentzial (ca nu ma uit, repet, pe l’antene), pe la urechile blege, mult mai putzin murdarici, cel putzin din pct. de vedere penal (daca nu si venal) decit heroul anticorupt base.

    o spun eu, (fost) basist, muscindu’mi din minuri.

    asa ca, ai dreptate, coabitarea are rezonuri foarte intemeiate.

    ponta are unde sa mai creasca!

  2. dar pe Matelot de ce nu il ia nimeni la intrebari in legatura cu frate-sau? Ca singur a spus ca stia de caz de anul trecutt!!

  3. Dl. Traian, eu cred ca incercati sa fiti politically correct incercand sa vedeti greseli/fapte de coruptie si la Basescu. Daca e caz de text-book de drept penal scrieti un articol, poate ma educati si pe mine. Altfel, cum ati zis si in legatura cu MRU, o sa spuneti „imi pare rau ca acum N luni m-am luat de X”, pentru ca da, pur si simplu cei de partea lui Basescu au dreptate aproape tot timpul, iar ceilalti aproape niciodata. Constatare personala.

    1. Nu mi=am propus niciodata sa educ, n-am nici timpul nici pregatirea, DAR
      Daca imi vindeti mie cu 1 leu o casa care face 3
      Dupa care eu o revand cu 6 unei rude a dvs
      Asta e spalare de bani de manual

      1. Nu e frate spalare de bani, e dare si luare de mita toata ziua. Trebuie vazut cu ce s-au ales alde clanul Casuneanu daca au procedat ei asa. Nu-l alegea Basescu pe Casuneanu ca sa spele banii, ce dk. Ala asfalta la greu pe vremea aia, Basescu l-a favorizat si Casuneanu l-a rasplatit, ce e asa de greu de inteles?

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.