Băsescu – una pe fata, alta pe dos : ” Ponta a tinut sa fie solidar cu hotii … un premier corupt, fara valori morale”

ospiciu nebuni insaneCa de obicei , monologurile basesciene,  tinute in fata unor jurnalisti gasibili la doi lei kilu prin piete si retransmise de televiziunile „de stiri”dar fara stiri, sunt doar o insiruire de minciunele pigmentate cu adevaruri spuse cam 50%
Intr-o ordine aleatorie

  • Mariana Campeanu – ministru, „daca” – repetat de cateva ori – are probleme cu sotul sa demisoneze. Stefania Duminica- secretar la stat la Educatie, sa fie demisa de Ponta pentru plagiat

Primul exemplu : amesteci o chestie certa, plagiatul cucoanei respective, cu una total incerta ca sa nu spun „jeg de presa”.  Ce te faci fiindca sotul d-nei Campeanu chiar e grav bolnav ? Deci primul exemplu de 50-50, adevar/minciuna sau ca sa citez din clasici  :” Dumnezeu sa ne dea sanatate cit adevar spunem...” Ce zici, Comandante ?

  • Votul dat in Parlament acum doua zile in privinta arestarii a deputatului Vlad Cosma :  ” Si acum Ponta a tinut sa fie solidar cu hotii confirmand ca este un premier corupt, fara valori morale, doar cu interese politice . Cei 222 de parlamentari ai PSD UNPR si PC care au impiedicat justitia, in frunte cu Ponta si Dragnea

Adevar : ministrii nu aveau ce cauta la acel vot, cum am scris. Adevar : majoritatea USD l-a aparat pe amicul lui Ponta si Ghita. Fals : Parlamentul a facut boacana, dar legal, are voie s-o faca

  • STS / Huawei : nu insist pe subiect, aberatii ca sa-si apere jucaria intitulata generalul Opris
  • ASF : ” A.S.F. este o cloaca ” si ” Adamescu ? Nu am nicio legatura cu  domnia sa
    Deci  a descoperit ca toata lumea e incompetenta, acum cand, ce coincidenta, cloaca ASF i-a deranjat  jucaria Astra domniei sale  Adamescu ? Interesant. Gluma buna e ca s-a luat si de Daianu ” il stiu cand a fost ministru in vremea Conventiei, nu a fost in stare de nimic „. Pai sa vorbesti tu de Conventia in al carui guvern,  ca ministru n-ai facut nimic altceva decat scandal, si ai si rupt-o fiindca atata ai stiut sa faci in politica, sa distrugi, esti de rasul curcilor bai baiete.
  • Situatia din USL : logic, cand doi se cearta, al treilea castiga, deci e numai  meritul celor doi idioti-sefi de partid ca ii ofera apa la moara
  • Situatia externa : who gives a fuck on Basescu ? Ah a vorbit el cu lumea…Bine, pa

Dupa care, i-a mai tras o serie baiatului-vedeta de la Anatena 3, trimis acolo ca sa faca scandal, nu ca si ceilalti  de umplutura.
Ce sa mai astepti de la acest omulet tot mai singur si mincinos ?

45 de răspunsuri la „Băsescu – una pe fata, alta pe dos : ” Ponta a tinut sa fie solidar cu hotii … un premier corupt, fara valori morale””

      1. Nici eu nu servesc dar aseara, in „plimbare” nocturna pe canalele tv, am nimerit si pe TV2, unde numitul Guran era in pozitie de echer in fata golanului national. Atat am vazut, mai mult n-am rezistat!!! Sunt si eu om, ce naiba!!!

  1. Eu nu mă mai uit la el pentru două motive: primo, rudele lui decedate nu s-ar mai opri din sughiţat, secundo, un uriaş gândac de bucătărie îmbrăcat în costum şi aşezat la un pupitru pe care scrie ˝Preşedintele României˝ e mai mult decât poate suporta bietul meu ficat.
    P.S. Aia cu Cosma mi se pare o mare măgărie menită numai şi numai să aburească, atâta vreme cât se referă numai la arestarea preventivă. Fă-i dosar ca lumea şi condamnă-l la 10 ani de puşcărie, că doar nu-mi închipui că dacă-i dai drumul din pârnaie lui Cioacă că nu e condamnat definitiv, o să-l ţii pe ăsta închis pe timpul procesului.
    P.P.S. May the Lord judge him as he deserves. Sau mata crezi că 2-3 ani de puşcărie, unde se va simţi ca peştele în apă, nu ca rafinatul şi cultivatul Năstase, ar fi suficient pentru tot ce-a făcut ăsta în ţara asta? No, sir, no way in hell. ˝evil laugh˝
    P.P.P.S. Mi-ar place să-l văd pe tipul de la A3 trimis şi când ţine ăsta vreo conferinţă de presă cu vreun mahăr de la UE şi să-l întrebe inocent: ˝Domnu´ preşedinte, Gazpromu´, câte lovele de la Gazprom?˝ 🙂

      1. Eu am ajuns să NU mai vreau să-l bage careva la puşcărie, decât dacă l-or trimite în schimb de experienţă în Coreea de Nord. 🙂 Ce, vrei să-l ţinem noi pe mâncare, băutură şi barbut?

        1. Apropo, moş Călifar, zi-ne şi nouă părerea mata, ce-i cu istericalele astea de câte ori vor să aresteze preventiv vreun parlamentar, de i-au molipsit şi pe boii de komissari europeni care-s mai proşti decât ăia sovietici? Doar că nu mai au parte de niţel circ, cu individul ăla săltat cu mascaţi, târât în arest şi după câteva ore/zile eliberat? Asta să fie tot?

  2. Eu am inteles ca dna Campeanu i-a facut acel dosar sotului inca din 2005.Am vazut niste filmari de data recenta in care domnul mergea pe trotoar neinsotit,fara baston macar.

      1. Eu am studiat proiectul ministresei prin care sindicatele devin mai smechere decat asociatii si actionarii. Verdict: sa se duca dracu babaciunea stangista. Cu sau fara familie, ma intereseaza mai putin.

    1. Daca ai vazut, esti sigura ca ai si inteles ? Stii ce inseamna epilepsie ? Parerea mea: sa-si dea cu parerea cei avizati. Ceilalti sa sara un comentariu pe teme necunoscute. Nu e rusine sa-ti dai seama ca esti ‘prost’, adica necunoscator.

  3. O sa ajungem sa traim numai in minciuni si n_o sa mai stim sa facem diferenta dintre ce_i mincinosi ,corupti,hoti si ce_i cinstiti si inteligenti.O sa ajungem sa ne fie frica si de umbra noastra cu atata ipocretie,minciuna si inselaciune.Fereasca domnul sa se ridice clasa inteligenta la revolutie?

  4. Afacerea ASTRA cred ca e mai mult decat un cartof fierbinte. Implicatiile sunt imense si multa lume a avut insomnie dupa comunicatul ASF de aseara.
    Si cand te gandesti ca trei insi facura puscarie pentru caltabosi si niste peanuts.

  5. Bădărănia, mârlănia şi mojicia sunt cuvinte „mult prea dulci” pentru ai caracteriza ieşirea lui Băse pe sticlă , vis a vi de situaţia extrem de particulară a doamnei Câmpeanu ministru în guvernul Ponta.
    Păi dacă acest impostor Traian Băsescu cere demisia doamnei Câmpeanu, am tot dreptul din univers să cer demisia Impostorului Traian Băsescu, pentru faptul că ocupă o funcţie de pe care legal şi legitim a fost demis de 7,4 milioane de cetăţeni.
    Faptul că din partea unui decident politic, ce se vrea a fi recunoscut preşedinte, se dau frâu liber la astfel de perle, mă duce cu gândul că PROSTIA în România a ajuns la cote incredibile. Prostia ar trebui purtată ca o cruce, nu vânturată ca o secure!

  6. Se pare c-am dat-o-n bară !Regret.M-am informat greşit.Scuze şi o zi bună tuturor,mai ales lui Dan Andrei,că-l văz prea supărat !

  7. Fiti calmi copii, fiti calmi. Ce castigati daca va consumati pentru magariile astora? Exact asta e ceea ce isi doresc cei din clasa politica: sa ne consumam energia aiurea pe net, sa ne invrajbim, in loc sa mobilizam si sa dam cu ei de pamant, cum fac vecinii, in Ucraina.

    1. Ha. Acolo-i ˝revoluţia română˝ reloaded. În plus, or să rămână fără ţară, fără Dunăre şi Marea Neagră, or să intre-n UE mai la pulivară iar noi o să ne-nvecinăm iar cu Rusia. Mişto treabă.

      1. Ce vorbiţi voi, bre? Acolo se-mpuşcă oamenii în plină stradă, cic-ar fi apărut ˝lunetişti˝ , aşa le zice acum probabil, noi le ziceam ˝terorişti˝ acum 25 de ani, grivna se prăbuşeşte, o tulesc toţi investitorii, cică ar fi cotonogit un guvernator care n-a vrut să demisioneze (asta trebuia să facem şi noi!) sudul şi estul vor să se rupă şi s-o taie la ruşi …Dacă n-ajung ca Libia sau Iugoslavia, o să fie mare lucru. Şi cu corupţia tot o să rămână pe cap…

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.