O întrebare parșivă pe zi cu Gabriela Vrânceanu Firea uneori Pandele

Gabriela Vrânceanu Firea cont oficial Facebook” Eu personal am spus „votez Crin Antonescu”, pentru că îl respect, îl apreciez, îl stimez, l-am avut invitat la zeci de emisiuni, ştiu că este un om inteligent, este un om respectabil, un candidat redutabil. Dar acum – de exemplu vorbesc despre organizaţia mea de la Ilfov, PSD Ilfov, ca preşedinte – colegii mei nu au aceleaşi sentimente ”  – G.V.F. la A3

Doamna senator UNPR PSD Voluntari e mai glumeata decat s-ar crede la prima vedere. Cica-l iubeste nespus pe Antonescu, dar are o jena in zona organizatiei pe care meritocratic o conduce, nu fiindca ar fi sotia sotului sau .
Apropo de pozitia doamnei, mie imi suna cam asa : ” Il iubesc, apreciez, stimez si respect pe Pandele dar nu ma afisez cu numele lui , PR-istii mei nu au aceleasi sentimente „.

10 răspunsuri la „O întrebare parșivă pe zi cu Gabriela Vrânceanu Firea uneori Pandele”

  1. …. no bine, no! :)) . Nu de multă vreme ea (dânsa!) era cea care punea întrebări incomode politicienilor! Acum, la rândul ei, mare politician, oare cum vede problemele? Ca să vezi …. soarta asta…. pentru aceste momente s-a antrenat ea (dânsa!) atâția ani la tv! Cum, care momente? Acestea, în care încearcă să-i facă din vorbe pe cei care au așteptări (politice!) de la ea! (dânsa!). Punct.

  2. Imediat ce i-a murit sotu’, Gabriela Vranceanu „Stirea” s-a si aruncat in bratele lui Pandele. cel putin asa s-a vazut la tv

  3. Parcă îl văd pe Ponta la prezidențiale: „Eu, președintele PSD Victor Ponta, l-aș vota pe Crin Antonescu pentru că îl respect, îl apreciez, îl stimez, dar alegătorul Victor Ponta nu are aceleași sentimente…”

  4. Apreciez articolul asta,ca i-am postat imediat in seara aia,cand a defaimat la A3 pnl-ul, pe blogul ei, un comentariu.Drept i-i ca n-am facut-o ”parsiva”,d’a dvs.mergeti mai departe.(Ac’u vad a l-a sters omentariul la postarea ei”Apel la normalit”,ceea ce certifica intrebarea dvs.catre nerusinata din fire).

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.