Basescu a explicat ce face cand se imbata si l-a trimis pe Predoiu la plimbare

image-2013-10-18-15831034-41-traian-basescu-b1-evzBasescu suparat pe toata lumea povestind relaxat cu angajatii Elenei Udrea
– USL a venit la guvernare și trebuie să facă politici. Acea masă de oameni care a fost păcălită e greu de întors. Li s-a întors minciuna în cap
– Ce nu pot accepta este însă nerespectarea legii. Nu poți să blochezi în fiecare duminică bulevardele Capitalei
– La CFR Marfă a vrut să-și ajute un prieten, pe Gruia Stoica. A ieșit prost, pentru că miza aici era prelungirea termenului în speranța că CFR va găsi surs de finanțare
– CFR Marfa e la fel ca TVR : totul e să o împingi în insolventa. Şi să vină unul ca Ghiţă sau Voiculescu să o cumpere pe nimic. Va fi o privatizare ca la carte, de acum înainte
Gazprom are tot interesul că România să nu poată începe exploatarea ide gaze de şist şi în Marea Neagră. Pentru că România poate deveni exportator.
– Ce e extrem de important în continuare, şeful instituţiei să fie cel care propune oamenii, trebuie consultat, nu pe înţelegerea Ponta – Băsescu să funcţioneze . De ce s-a răzgândit Ponta? Și cele două ieșiri de la 18.30 au avut niște mici contribuții, dar au fost și presiuni ale ambasadelor
– V-aș ruga să priviți pozitiv vizita lui Ponta în SUA . E o vizită din interes.
– SUA ne-au trimis tehnologia de exploatare a gazelor de sist si noi… Exxon a adus in Marea Neagra cea mai performanta nava de foraj la mare adancime
– Fiind în guvern eu îmi amintesc că Cătălin Predoiu a propus înlocuirea lui Daniel Morar de la DNA . Îmi dădea mie lecții cum făcea propuneri în timpul celor de-al doilea mandat. La presiunile PNL și în urma discuțiilor cu Hrebenciuc
– Predoiu a fost la mine sa ma roage sa vorbesc cu Ponta sa-l mentina si in guvernul lui La mine a fost in Cabinet, sigur ca am vorbit si m-a refuzat Ponta. Omul asta sa nu indrazneasca sa imi dea lectii publice Sa candideze la presedintie, dar sa nu minta
– Intai trebuie facuta unitatea dreptei, trebuie o competitie solida la europarlamentare si pe urma trebuie un candidat.
– Pararea mea e ca unificarea trebuie facuta inainte de europarlamentare, pentru a se obtine un rezultat apropiat de PSD. Daca nu se poate, macar miscarea populara si Forta Civica ar trebui sa faca o fuziune pana atunci
E ca si cum te imbeti, te urci pe masa, strici atmosfera, si eu te chem din nou, ca poate nu te imbeti si a doua oara
Chapeau, sincer barbat
De cand voiam sa aflam ce face Basescu la betie.

10 răspunsuri la „Basescu a explicat ce face cand se imbata si l-a trimis pe Predoiu la plimbare”

  1. In principiu, cea mai importanta idee pe care am inteles-o eu din acest interviu (?) este ca SINGURUL din Romania care are voie sa minta, sa insele, sa se imbete, sa nu respecte legea s.a. este….. ati ghicit, desigur: Traian Basescu!!! Vivat – de trei ori!

  2. Aşa-i trebuie lui Predoiu dacă vrea să candideze şi nu e o blondă apetisantă…Bine, apetisantă pentru il Cavaliere sau pentru Dominique…

  3. Deci lectiile predate (sic) lui Predoiu sunt chiar amuzante: Intai sa vii sa imi arati ca poti sa bei o sticla de whisky pe stomacul gol si dupa aia sa catindezi la preshdintie 😀

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.