Ce-ţi mai trebuie BAC-ul daca ai ţâţe mari ?

Anca Carcuvadim2 la matematică, 3 la fizică şi 6 la limba română

  • ” Îmi pare rău că am fost proastă şi nu m-am pus cu burta pe carte, sa trec acest examen important din viaţa mea. M-am ocupat mai mult de Vadim, decât de viitorul meu. Se vede că politica nu face cea mai bună casă cu învăţătura „

Ce nevoie ai ? Tâţe posezi, la Capatos ai fost, Vadim a vrut sa te violeze, e clar.
„Vedeta” scrie pe tine, fotbalistii te asteapta.

13 răspunsuri la „Ce-ţi mai trebuie BAC-ul daca ai ţâţe mari ?”

  1. o analfabeta! (chiar ‘cunosc’ marfa) 😉
    S-a prins tarfulita ca daca iese la tv la emisiunile pentru analfabeti si prosti e bagata in seama. Cretini sunt aia de la televizunile care o baga in seama.

  2. Nu inteleg de ce sa se puna cu „burta” pe carte!!?? Mai bine incerca cu „tatele”, ca sigur avea mai mult succes……

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.