1 Decembrie ostăşesc cu frt. Onţanu

În ziua de 1 Decembrie vor fi amenajate 21 de corturi ostăşeşti în toate cartierele Sectorului 2 de unde se vor servi gratuit porţiile de fasole cu costiţă şi ţuică fiartă tuturor bucureştenilor prezenţi la marea manifestare dedicată Zilei Naţionale a României

1. Festivităţile prilejuite de aniversarea Zilei Naţionale a României vor începe la ora 12.00 la sediul Primăriei Sectorului 2, …blablabla…defilari, muzici, dansuri, panarama, blablabla….si servirea gratuită a mesei.
2. Da, parcul meu e in lista, sa vedeti  ce  fotoreportaj iese 👿

11 răspunsuri la „1 Decembrie ostăşesc cu frt. Onţanu”

  1. 16000 de portii de fasole si tuica = 16000 de voturi. Nu e prost Ontanu asta, de ce sa-si bata capul cu doctrine, idei, proiecte cand poate da pomana. Oare primarul „care este” ce pregateste?

  2. De cite ori il vad pe Ontanu – imi amintesc un banc:
    Un medic iese transpirat din sala de operaţii şi se întâlneşte cu alt medic. Celălalt îl întreabă:
    – Ce s-a întâmplat?
    – Am avut o operaţie grea. Pacientul, un poliţist, nu prezenta activitate cerebrală, a trebuit să-i tai calota craniana dar înăuntru nimic, decât o aţă.
    – Ce sa întâmplat?
    – Doar un fir de aţă! Timp de 4 ore m-am tot gândit dacă să-l tai sau nu.
    – Şi?!
    – Până la urma l-am tăiat!
    – Şi?
    – I-au căzut urechile. 😀

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.