Ziua în care nu îți vei putea privi copilul în ochi

my-momma-always-said-life-was-like-a-box-of-chocolatesyou-never-know-what-youre-get-inspirational-quoteViata este o insiruire de alegeri.
Nu am copii, regret dar asa a fost sa fie si  cred cu tarie nimeni nu ar trebui sa dea socoteala pentru asta. Dar stiu ca vine o vreme cand copiii cresc si uneori  se intampla sa isi chestioneaze parintii despre alegerile facute de-a lungul existentei. Nu e un moment usor nici macar din postura copilului, credeti-ma. Nu e vorba de raspundere, cat de sinceritate. Been there, done that.
Ma gandesc ca totusi as fi putut face fata acestei situatii.
– Am incercat, mai copile, am facut tot ce am putut. Am iesit in strada pentru Coposu, ei au adus IMGB. Am iesit in camasi albe cu flori, ei au adus minerii. Am iesit cam un milion sa-l vedem pe Mihai I, ei s-au ascuns. Ne-am batut cu ei dar nu am izbandit. Era mai greu, nu aveam smartphones, twitter sau facebook. Nu s-a putut mai mult, imi pare rau.
Tu, prietene, s-ar putea sa te afli peste vreo zece ani in fata aceleiasi  probleme
– Tati ce erau oligarhii, sigur trebuie sa stii,  te-am vazut langa ei in poze pe net ? Tati, de ce ai ales acum 10 ani sa fii alaturi de prietenul coruptilor, nu cumva m-ai trimis la scoala din banii primiti de la ei ? Tati, de ce nu erau buni romanii care nu aveau copii ? Tati, cine a fost mai rau, Iliescu, Nastase sau Ponta ? Tati, m-ai invatat ca nu e bine sa minti…
In ziua aceea, prietene, cum nu vei gasi nici un raspuns, vei lasa privirea in pamant dar nu va fi nici o gaura disponibila, no place to hide.
Cum ziceam, viata este o insiruire de alegeri.

13 răspunsuri la „Ziua în care nu îți vei putea privi copilul în ochi”

  1. Un scenariu ar fi repetarea alegerilor la sectiile din exil, cu marirea numarului de sectii. AEP in prima instanta, sau CCR ulterior, daca AEP doarme pe dansa sau gradele sunt prea mici. Dupa 1-2 saptamani, lumea s-ar mobiliza pentru 1-2 procente, victoria ar fi sigura.

    Declaratia de sprijin a lui Traian Basescu pentru candidatul ACL sugereaza pozitionarea sa in barca castigatoare.

  2. Vedeţi, nu ştiu dacă v-a reproşat cineva că nu aveţi copii, dacă da foarte rău a făcut, dar ce ar trebui să facă cei care au reprezintă un subiect pe care ar fi bine să-l evitaţi, mai ales când vine vorba de politică. Nu acestea sunt lucrurile care-ţi permit sau nu să-ţi priveşti copilul în ochi, asta este doar propagandă. Relaţia dintre părinţi şi copii nu este politizată.

    1. @BlogR Ikonoklast- :))))) Te invit sa-l intrebi pe fi-mio al mare, student la Mincu, ce parere are despre faptul ca eu Ratiu, Piata Universitatii, ma-sa Iliescu- minerii. Si sa-ti zica de ce nu vorbeste cu ma-sa fiindca il voteaza pe Pinochio. Cum vine asta?!? Votez continuu cu hotii si cred ca asta nu-i observata de proprii copii si nu-i influenteaza? Pai atunci pot linistit sa m-apuc de talharii, daca moralitatea nu conteaza in relatia cu proprii copii!:)))))

      1. Moralitatea nu se manifestă printr-un vot ci prin ceea ce faceţi în fiecare zi, „intre voturi” ca sa spun aşa. Dacă spuneţi că asta este situaţia în familia dumneavoastră, nu pot s-o contest. Fiecare cu familia lui.
        Votul nu are nicio legătură cu moralitatea în relaţia cu proprii copii. În familia mea ne iubim necondiţionat, indiferent cum votăm şi chiar indiferent ce facem în viaţa profesională, iar dacă ne-am iubi vreodată mai puţin, nu din asemenea motive s-ar întâmpla.

        1. Ne iubim neconditionat, evident. Iubirea nu tine de logica, moralitate, wtf
          Dar sa voteze un albanez cu nasul lung, dovedit hot, unul care apara puscariabilii, propria-ti muma, ea lucrand in justitie, nu-ti prea pica bine la ranza.
          TOCMAI fiindca iti este muma si o iubesti.
          Eu i-am invatat sa aiba pretentii de moralitate si coloana verticala in primul rand de la sine si cei pe care ii iubesc- parinti, frati, copii, prieteni.
          Mai ales cand acestia sunt bine mobilati intelectual.
          Nu merge ca ïntre voturi” sa clamezi corectitudinea, cinstea, verticalitatea si moralitatea, iar cand pui stampila, s-o pui pe un hot, ba chiar incercand sa scuzi hotia si sa convingi pe cei apropiati ca „ce vad ei nu-i real” si ca votul ar trebui sa fie pentru talhar.

  3. Cred ca acela caruia ii e destinat postul are niste semne de intrebare, deja. Dar se gandeste la milionul de euro, la faptul ca plateste mult mai usor educatia copiilor in strainatate si ia o pauza la gandit

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.