Cum știi sigur că duamna primar nu locuiește în București ? A descoperit RADET și RATB după doar 20 de luni din mandat

Am început să primesc ameninţări. Că o să sfârşesc, că îmi fac dosare, că o să păţesc ceva eu, soţul, copiii, familia. Am făcut plângeri şi finalul e dezarmant, legislaţia nu pedepseşte astfel de atitudini, câtă vreme internetul nu e reglementat, poţi să spui orice…să ameninţi cu moartea, cu bătaia. De pe nişte conturi false au fost proferate ameninţările.

Trei chestii distractive a produs ieri duamna primar Pandele Firea

  • Prima e ca, dupa numai 20 luni de mandat a reusit sa incheie o licitatie pentru achizitionarea de autobuze noi. Daca la Cluj, licitatia o castigase obscura firma Mercedes cu pretul de 219 mii euro / bucata, la Bucuresti faimoasa firma turceasca Otokar a castigat cu…250. Sigur, se apara pandelizatoarea, nu e implicata, nu stie, nu cunoaste, ea fiind femeie cu frica lui Dumnezeu apara legea, bla,bla,bla. Dar , in mandatul ei, all kinda shit happens cum ar zice francezul.
  • A doua chestiune comica e ca Pandele Firea a descoperit apa calda care e sublima dar in Bucurestiul pandelizat si RADETizat cam lipseste.

… Vom demara prin compania nou infiintatat ENERGETICA – fara sa asteptam procedurile, care sunt dificile, de obtinere a fondurilor europene – inlocuirea conductelor care sunt foarte invechite si care nu mai corespund actualei situatiei actuale a Bucurestiului astfel incat sa nu mai existe pierderi pe retele

Deci iata ca din nou, a avut nevoie doar de 20 de luni ca sa descopere ce stie tot bucuresteanul de 30 de ani : ca RADET-ul pierde minim 25-30% din temperatura datorita conductelor vechi de pe timpul lui Pazvante. Si de ce sa foloseasca PSD Ilfov  fonduri europene , e prea complicat, dureaza mult, isi mai baga si OLAF nasul…prea riscant. Pe banii bucurestenilor e mai usor, mai ales ca nu costa decat un fleac de minim cateva miliarde.

  • Ultima gluma, aceea cu amenintarile primite nu-se-stie de la cine pe facebook e doar o noua dovada de prostie adanca, PSD-ista.

Femeia trateaza pagina primariei ca pe mosia personala mostenita de la ma-sa , daca ai criticat-o sau ai pus o intrebare deranjanta , adio, esti blocat. Mi-e imposibil sa inteleg de ce se mira ca multimea psihopatilor postaci o injura, ameninta, etc
Dar, Duamne ajuta !, primaria lucreaza, cu putin noroc, in maximum 2 ani vom observa schimbarile promise …

7 răspunsuri la „Cum știi sigur că duamna primar nu locuiește în București ? A descoperit RADET și RATB după doar 20 de luni din mandat”

  1. La radet e clar 😀
    La autobuze, nu stiu ce sa zic. Uite un comm de la unu’, in discutie cu Ciucu:

    „Dragoş Anoaica: La Cluj Mercedes încearcă de mult să intre. O licitaţie au pierdut-o în faţa Solaris la contestaţie, apoi în faţa Iveco, iar la ultima, pentru că oferta Mercedes nu era admisibilă, s-a anulat licitaţia, apoi Primăria a luat autobuzele prin negociere directă (!), preţul final pentru 15 autobuze articulate (deci nu ca cele de la noi) fiind 21.348.600 lei, adică în jur de 309.000 euro pe bucată. Şi cele 1000 de autobuze de la Bucureşti s-au luat în perioada mitei Daimler, despre care unii spun că ar fi ajuns şi pe la Bucureşti.

    Ciprian Ciucu: de aceea am zis ca a ofertat. cele cu burduf sunt mai scumpe

    Dragoş Anoaica: Da, dar modul de achiziţie de la Cluj nu mi se pare OK. E vorba de autobuze, nu de hârtie igienică, să le ia prin negociere. În plus, parcul CTP Cluj e pestriţ rău: Irisbus Agora, Irisbus Citelis, MJT, MAN SL222, Iveco urbanway, Solaris Urbino 18m + diverse autobuze 2nd hand din Paris (Renault R312, Irisbus Agora de 12 şi 18m, unele în versiunea „suburbană” Line – măcar acestea toate sunt asemănătoare dpdv tehnic; apoi mai avem câteva MAN-uri de 8 m la mâna a 2a, câteva Hess-uri, Renault Ares ş.a.). Acum mai vin şi 15 Mercedes (despre care nu se spune dacă sunt Citaro C2 produse la Manheim sau Conecto LF G produse în Turcia).”

    Bine, nu ca asta exclude spaga 😀

      1. Asta e un fel de auto-critica?:))))))) 😉

        Habar n-am cine e ala, dar e destul de conectat la subiect si pare pasionat. Poti s-o iei ca barfa contra barfa 😉 Am dat o cautare scurta pe tema, pentru ca era prea flagranta chestia si sumele/numele sunt mari. Nu ca asta exclude vreun tupeu in clocirea caietului de sarcini, recte spaga.

        Daca ar fi dupa mine, as lua electrice, cu posibilitate schimbare automata baterie la cap de linie cu alta full de la incarcat. Cu ocazia asta as scapa si de gaura neagra numita tramvai. As pastra doar liniile rapide gen Pallady sau 41 si ce s-ar mai preta. Toata lumea crede ca-s ieftine, dar nu iau in calcul calea de rulare.

  2. La suma asta, n-ar fi trebuit sa se grabeasca, in niciun caz sa ia marfa de la turci, asta e clar. De la astia mi-e clar ca noi luam noi teapa si ei spaga.

    Mai mult, nu e consecvent sa iei auto diesel din moment ce tocmai analizezi posibilitatea sa restrictionezi accesul in centru din pricina poluarii. Daca ar fi avut viziune s-ar fi orientat clar catre electric, troley, tramvai sau, de ce nu, full electrice. Ar fi fost cazul sa privim inainte, indiferent de nivelul actual de dezvoltare. Dar cine s-o faca, boarfa nu stie decat de rata, asa a pomenit ea la Bacau si la Voluntari, 2-3 rate pe zi.

    Vorbind serios, chiar nu inteleg ce pazesc statul de drept, parchetul, curtea de conturi in cazul borfetei. Soarta unei capitale cu milioane de locuitori chiar nu mai intereseaza pe nimeni? Ma intreb cu ce se ocupa, totusi institutiile respective.
    Lasand la o parte aspectele de spaga, sifonat banii sau angajarea clientele in perspectiva consolidarii voturilor, dar crearea de firme de catre primarie este o CRIMA, in primul rand prin deprofesionalizarea totala a activitatii. In toata lumea civilizata se lucreaza cu firme profesioniste specializate, nu cu slugile primariei si cu amatorii

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.