Vremea imbecililor : CEx PSDaddy a votat o decizie…dar nu e de acord cu ea

Exact cum pronosticasem ieri, daddy si Terente au dat-o la pace in caracteristicul stil al famigliei mafiote PSD , de data aceasta binisor speriata de perspectiva pierderii guvernarii, i-auzi-i aseara

  • Terente  :  „Atat Sevil, cat si Rovana au venit la mine dupa ce au primit citatiile la DNA sa isi dea demisia. Le-am oprit, l-am sunat pe Liviu. Nu am nimic sa le reprosez (…) Sper ca Sevil va accepta sa lucreze in continuare in aparatul guvernamental „
  • Daddy Livinho : ” PSD a trecut azi printr-o cumpana foarte mare. O destabilizare a PSD, cel mai mare partid din Romania, poate produce o destabilizare in tara.Am constatat amandoi ca am comunicat prost unul cu altul, eu imi asum. Nu mai putem face asemenea greseli sa punem si partidul si coalitia si Guvernul intr-o situatie limita

Ca sa avem de ce rade, dupa ce Terente s-a dus la Grivco si a amenintat cu demisia  „ori eu, ori penalii lui daddy ” , aseara speriati ca un nou scandal i-ar putea matura de la guvernare, dupa mai bine de cinci ore de batut apa-n piua, au iesit umar la umar cu niste mecle de inmormantare ca sa explice…nimic. Cam cat de comic e sa supui o demisie, act unilateral, unui vot  ?
Deci orice om cu o oarecare doza de bun simt nu ar avea ce comenta dupa o asemenea circoteca, dar orice analist , mai mult sau mai putin ramolit dar sponsorizat de PSD , va gasi 1001 de explicatii abracadabrante, nascocite de minti bolnave : destabilizarea tarii din afara , probabil de catre acelasi  Soros, eternul dusman al lui daddy, binomul, sistemul, etc
Credea cineva ca se va analiza in CEx activitatea unor ministri imbecili gen Pop Liviu Mihai ? Aiurea, cu cat un ministru e mai tampit, cu atat e mai potrivit pentru PSDaddy, in fond tara te vrea prost. Deci rabdare, petrecerea continua si astazi cand famiglia de Teleorman va trebui sa gaseasca alte podoabe  inlocuitoare…

2 răspunsuri la „Vremea imbecililor : CEx PSDaddy a votat o decizie…dar nu e de acord cu ea”

  1. sunt asa scarbit ca nu am putut sa gasesc nici 5% satisfactie aseara tarziu, vazandu-i pe cei doi cocalari fierti ca racii.
    ci doar si mai multa scarba.

  2. Ba eu le-am savurat mutrele oparite cu soda dupa ce facura baldabak in cazanul de sapun. Nu le voi uita pe Rovana sau Carmendan, lacrimi in ochi, spume la gura si plumb in toate gaurile.

    Diseara il astept si pe Tariceanu.
    Pentru el, o cedare in fata lui Tudose ar fi mai rau decat pentru Dragnea. O infrangere, ar fi inca si mai si. Cred ca deja pregateste un armistitiu rusinos sau un tratat de pace cu clause secrete …

Lasă un răspuns

