Mopul TVR Claudiu Lucaci se amesteca in meciul Palada – Gotiu

Claudiu Lucaci si frumoasa lui cariera pusa in slujba PSD  este doar unul dintre miile de motive pentru care daddy tine cu dintii de controlul asupra Televiziunii publice : slugi dispuse sa se prostitueze pe preturi jenant de mici gasesti cate vrei in presa.
Pe de alta parte, gestul lui Gotiu, senator USR care va sa zica, da?, de a inregistra si publica o convorbire telefonica privata e cel putin discutabil, asta ca sa nu zic jegos.

3 răspunsuri la „Mopul TVR Claudiu Lucaci se amesteca in meciul Palada – Gotiu”

  1. Intotdeauna am zis ca TVR este un cancer mai mare decat Antena 3.
    Macar pe aia de la Antena 3 nu sunt asa sigur ca ii platesc si eu, ca nu am cum sa dovedesc ca Dom Profesor a furat si din banii mei.
    In schimb TVR imi baga mana in buzunar luna de luna. s-a scos taxa. dar cine papa un meleard de lei pe an de la bugetul public??

    1. WRONG!
      1. In 28 ani de pesedism nu i-am vazut niciodata mai tristi, disperati si resemnati ca aseara.
      2. Poate chiar de maine, un sef la Curtea de conturi, oricare ar fi el, e o persoana mai importanta decat Liviu Dragnea, devenit istorie.

Lasă un răspuns

