Romantica Pandele Firea citeste poezii la birou in timp ce s-a votat cel mai frumos balcon din capitala care pute a prostie


Dupa cum se vede, problemele din Capitala-care-pute fiind rezolvate, primarul Pandele Firea citeste la serviciu poeziile gingasei ( colegii din Grivco 3 isi amintesc de ce ) surori a spagatistului . In fond nitica reclama nu strica, pensionarii romantici si votanti probabil au dat buzna in librarii, daca nu, poate cumpara primaria tot tirajul si il imparte ca premii.  Totusi, am remarcat impresionanta cantitate de icoane din biroul care aduce a bisericuta, #DuamneAjuta !
Fiindca veni vorba de premii, s-au stabilit  cele ale concursului pentru cel mai frumos balcon, fatada, etc si fiind nitelus curios din fire(a), am vrut sa vad cine-si-cum a castigat , astfel am descoperind castigatorul cu o frumoasa poza din…2012 ?!? Superb, colegii castigatorului, de la Radio Romania au de ce  fi mandri . Altfel omul pare a avea si alte pasiuni interesante , nu ? 😉

Cu speranta ca si dupa 5 ani de ploi torentiale si/sau furtuni , balconul-florarie domnului pensionar arata la fel de bine,  ma intreb doar daca exista inconstienti care sa se aseze pe trotuar, sub el.
I rest my case, repetand : atata poate Firea, asta ii e electoratul, atata face.
#DuamneAjuta !

2 răspunsuri la „Romantica Pandele Firea citeste poezii la birou in timp ce s-a votat cel mai frumos balcon din capitala care pute a prostie”

  1. ”iubirea neconditionata, iertarea, sinceritatea, curajul, puterea interioara, principiile, vocea inimii sunt cele care primeaza, in detrimentul ipocriziei, falsitatii, interesului marunt, a uniunilor pline de compromisuri si taceri vinovate”. I-as recomanda sa se uite la ea, la Pandele, la Dragnea si la tot PSD-ul si sa vada care categorie primeaza. In rest o alta zana-printesa in roz ce se viseaza suflet ales iubitor de poezie cand de fapt e doar o alta taranca inculta si parvenita. Intre atatea rochii cu paiete si multe bla-bla-uri se vede de la o posta prostia, toparlanismul si lipsa de continut. Dupa potopul de aprecieri pe care l-am zarit imi dau seama ca cu adevarat romanul s-a nascut poet. Voiam sa-i scriu si eu ceva da mi-am dat seama ca n-am ce cauta intre atatea suflete sensibile. Intre timp ne ducem naiba dar sunt atatia tampiti care pur si simplu nu inteleg: vai doamna da ce frumoasa sunteti, vai da ce desteapta sunteti, vai da cat va admir. Vai da de ce aratati ca o toapa? As fi completat eu, da nu se face in mijlocul unei poezi. Si asta doar dupa un an de guvernare PSD-ista. Cum va fi dupa 4? P.S. Din cate vad era la birou. Adica o platim ca sa piarda vemea sa inteleg.” Dupa o saptamana plina de provocari”…da ce dracu a facut saptamana asta? A! A pus iarba pe acoperisul unei statii de autobuz. Vai doamna da ce sireata sunteti in a-i fraieri pe fraieri.

Lasă un răspuns

