Noile realizari ale primariei Voluntari , demiterea Dorinei Lazar de la teatrul Odeon si parerea lui Negoita despre Firea

  • Madama Cliseru , garantata de Pandele, a ajuns sefa interimara a RATB
  • Toata Capitala are obligatia sa desfasoare actiuni de combatere si distrugere a ambroziei
  • Bucurestiul va avea cimitir si hotel pentru animalele de companie
  • Dorina Lazar a fost data afara de la Odeon cam asa

  • Acum patru zile am primit o hârtie de la Primărie că îmi reconsfinţeşte contractul de muncă şi azi am primit că mi-l anulează (…) Un domn consilier mi-a spus la telefon, când l-am întrebat ce mi se întâmplă dacă nu modific bugetul: «Vă căutaţi alt loc de muncă». Şi în două ore am avut aici Corpul de Control al primarului, care a stat vreo 10 zile, a făcut un raport şi…Desfid pe oricine şi-ar închipui că am luat vreun leu din banii teatrului sau că am dirijat altfel decât era logic şi legal

Recunosc ca ultima fraza m-a amuzat . Tocmai asta a fost eroarea Dorinei Lazar : nu ai cum sa te afli in gratiile famigliei PSDragnea Pandele-Firea daca nu furi. Logica si legalitatea sunt notiuni straine pandelizatoarei din Voluntari
Sa incheiem cu un citat vesel

” La ora asta problema consta in faptul ca Primaria Capitalei nu are contract sa faca dezinsectia, deratizarea si deparatizarea. Noi cei de la sectoare am incercat sa o ajutam, fiindca ne-a dat si noua atributii pe parte asta. Nu este eficient.

– Robert Negoita explicand prostimii ca Gabriela Firea e o impotenta

Un răspuns la „Noile realizari ale primariei Voluntari , demiterea Dorinei Lazar de la teatrul Odeon si parerea lui Negoita despre Firea”

Lasă un răspuns

