Keep calm, bucuresteni, Nicusor Dan e gata sa va salveze …din 2020 incolo

  • „E o poziție pentru care eu m-am pregătit foarte mult și da, îmi doresc să candidez. Acum depinde care va fi contextul (…)  dacă voi fi într-un partid, ce vor dori colegii din acel partid, sunt multe, dar eu îmi doresc să candidez (…) lupta asta pentru București continuă cu forțele pe care le am”
  • „Dacă va exista această necesitate și va exista un grup de oameni care va zice ‘Noi vrem să răspundem acestei necesități’ o să facem un partid”

Ma fascineaza intodeauna consecventa unora intru… nimic. Nicusor s-a vrut primar, nu i-a iesit. S-a vrut sef de partid, nu i-a iesit nici asta. Acum, si-a adus aminte ca de fapt visul vietii sale e sa fie primar, asa ca, de ce nu, la nevoie face a alt partid. Ma gandesc ca sponsorii aia se vor plictisi la un moment dat sa arunce aiurea cu banii, dar cine stie…

3 răspunsuri la „Keep calm, bucuresteni, Nicusor Dan e gata sa va salveze …din 2020 incolo”

  1. Dupa ce termina de salvat Bucurestiul, e liber? Ca ma gandeam sa ii fac o propunere 😉 . Exista si niste orasele din provincie ce pot fi salvate …

Lasă un răspuns

