Viralul facebook „Canicula, polițistul și bătrânica”- mai credem în gesturi absolut normale ?

In doar 17 ore clipul afisat mai sus a strans aproximativ 19.500 distribuiri si 1.070,000 de vizualizari, ceea ce, fara sa am pretentia ca ma pricep la statistici online, mi se pare enorm.
De ce un gest absolut normal, firesc, omenesc,  produce atata emotie ? Simplu : fiindca Romania e o tara in care normalitatea a ajuns o notiune cu totul iesita din comun si nu cred ca mai e nevoie sa argumentez, e de ajuns sa deschideti televizorul pe orice post de „stiri” ( sau sa le accesati siturile ) . In afara fake-news-urilor politice compuse la cererea sponsorilor de catre amploiatii ex-jurnalisti, veti gasi : nunti si inmormantari, pitipoance „vedete” care isi exhiba bucile marfa la plaja , zerouri vorbitoare de la Marinescu Bideu la haiducul Bodea si sindicalistii de serviciu plus 1001 de parerologi si invitati de la madama Tatoiu la numeroloaga Cojocaru.
Problema ar fi alta : am vorbit cu trei persoane de mare calitate si buna credinta si, culmea,  toate au manifestat dubii, mai mari sau mai mici, despre veridicitatea* clipului, banuind o „regie”. Iarasi, e o teorie greu de combatut, mai ales tinand seama de cantitatea de fake-news pe care o inghitim de cativa ani incoace, si aici nu ma refer doar la mass-media mioritica, fenomenul e mondial, exemplele nenumarate. Remember „Wag The Dog” ?
Bref, a fost sau n-a fost, e sau nu e real ? Habar nu am si sincer nu ma intereseaza foarte mult decat constatarea ca traim intr-o tara complet anormala…

* Eu, pana la proba contrarie,  acord intotdeauna prezumtia de veridicitate

2 răspunsuri la „Viralul facebook „Canicula, polițistul și bătrânica”- mai credem în gesturi absolut normale ?”

  1. ei, eu am văzut multe gesturi frumoase, așa că sunt convinsă că e o chestie reală. și am mai fost pe fază la multe chestii și le-am filmat, așa că nu pot crede că e fake doar pentru că – dacă se petrecea real – nu avea cineva timp să filmeze…

Lasă un răspuns

