L.C.Kovesi : „Nu cedăm ! Ne luptăm cu mafia și nu o să ne lăsăm !”

  • Intre 1 ianuarie 2016 – 1 iulie 2017 am avut din partea CSM, prin Inspectia judiciara, peste 120 de controale. Nu s-au gasit disfunctionalitati in ceea ce priveste activitatea noastra.
  • Nu am fost solicitata de ministrul Justitiei sa dau niciun fel de explicatii cu privire la cele intamplate in ultima vreme in DNA.
  • Nici eu, nici procurorii de caz nu am gresit in cazul OUG 13. In situatii similare, DNA a procedat la fel. Nu am investigat oportunitatea adoptarii unui act normativ.
  • Avem o problema a resurselor umane, nu am reusit sa acoperim in totalitate tot ceea ce faceam anterior cu sprijinul serviciilor de informatii.
  • Nu am niciun fel de informatie, date, probe ca s-au fraudat alegerile. Daca aveam o astfel de informatie as fi fost prima care as fi deschis un dosar penal si as fi verificat.
  • Astept sa primesc raspuns de la CSM sa imi spuna daca un procuror sau un judecator este obligat sa se duca sa raspunda in fata Parlamentului. ( sursa )
    Ce par a fi incapabili sa inteleaga toti mafiotii din politica si slugile lor din presa, indiferent ca se numesc gadea-badea-ciuvica-ciutacu-chirieac-andronic-curea-etc, plus toti postacii lor de pe net, e ca lupta statului cu mafia nu sta intr-o singura persoana.
    E Kovesi naspa ? Dovezi, puisorilor, dovezi nu gargara 24/7…
2 răspunsuri la „L.C.Kovesi : „Nu cedăm ! Ne luptăm cu mafia și nu o să ne lăsăm !””

Lasă un răspuns

