Cum s-a fript v-loggerul Floriiiiiiin Calinescuuuuuu cu PSDragnea

Bai, domnule Liviuca, te rog eu mult, cand am citit programul de guvernare am zis ca poate iesi ceva, de ce sa fim tot timpul carcotasi? Ba, dar sa nu te tii de nimic aproape din ce-ai promis?

Doar doua observatii pentru nevorbitul v-logger Calinescu

  1. Daca ai pus botul la promisiunile PSD, ai un IQ la nivelul Floricicai Dansatoarea.
  2. Totusi, daca vrei sa o faci pe v-loggerul , e bine sa-ti repari dantura
2 răspunsuri la „Cum s-a fript v-loggerul Floriiiiiiin Calinescuuuuuu cu PSDragnea”

  1. Cand te lasi de meserie pentru banii unuia ca Adrian Sarbu te numesti Ratat. Actor Ratat.

    In plus, omul mai e si putin jigodie, cel putin asa ne da de inteles. Se da si cu ai nostri, si cu ai lor, ca romanul impartial. Poate mai pica vreo candidatura la urmatoarea legislatura, cine stie. Vorba aia, blugi am, jaca am, olecuta di bataii cunosc …

Lasă un răspuns

