Ce fumeaza Eugen To(lo)mac cand afirma ca Dragnea va numi un premier UDMR ?

„Dacă domnul Dragnea nu mai are încredere în proprii colegi nu cred că este o soluție să vină cu o propunere de la UDMR. Nu am auzit de un nume, am auzit de această variantă pe care o vehiculează colegii și mi se mare îngrijorător. (…) De la colegi parlamentari ( n.m. — are informația ) cu care am discutat, inclusiv din PSD. Îl cred în stare „

Chiar nu am habar daca Basescu, vaporean la viata lui, le face rost PMP-istilor de marfa de calitate, dar cand citesti asa ceva, parca ai incerca ceva fin, de Columbia.
Sau, cine stie, poate ca nasul Moraru sau Cartianu sunt contagiosi…

2 răspunsuri la „Ce fumeaza Eugen To(lo)mac cand afirma ca Dragnea va numi un premier UDMR ?”

  1. a scos palada un sondaj, cica psd la 52%, pnl 23%, usr 9%. asa o fi? oricum , se vede ca usr ia exact acei 10% care i-ar lipsi pnl-ului sa ajunga sa aiba cu 3 in fata.

Lasă un răspuns

