Teleguvernarea de Teleorman face istorie la Grivco : cum vom ajunge din urma salariile din zona euro

  • Ceea ce este important si stabil este implementarea programului de guvernare. Asa faci istorie.
  • Daca Romania va creste sustinut si romanii vor avea salarii bune, romanii vor veni acasa. Si vor sta acasa, intre romani, ca sa castige cel putin cat va castiga acolo. Este o mare provocare.
  • Eu nu am avut de gand si nu am de gand sa-l schimb pe premierul Grindeanu cu care eu personal nu am o problema. (…) Nu am de unde sa stiu, teoretic nu are de ce sa aiba. Eu l-am intrebat, mi-a zis ca n-are (…) Sper sa ramana, sa revina concentrat pe programul de guvernare, nu pe replici politice”.

Fix in ziua in care PSD le daduse cu tifla papagalilor bugetari care ii votasera, unicul cunoscator al programului de guvernare, un nea Liviu din ce in ce mai rotunjor si mai albit, s-a prezentat la baia comunala Grivco, acolo unde in campanie scria la tabla promisiunile pe care acum tocmai le-a amanat , in timp ce salariatii Grivco salivau respectuos.
Si stiti ceva ? Foarte bine face. Cand ai de-a face cu un electorat care inghite orice , nu e nevoie sa-ti bati capul, tu teleguvernezi si prostimea va telemanca promisiuni.
UPDATE
Azi in Parlament, la votul privind legea salarizarii, in afara faptului ca si-a criticat ministrii, nea Liviu a glasuit :
‘Legea salarizării unitare este un pas important către salariul mediu european şi către integrarea în zona euro
Salariu mediu la noi – cam 530 eu
Salariu mediu zona euro – cam 2500 eu
Venim puternic din urma. Cu caruta , ca-n Teleorman.

Lasă un răspuns

