Brand-ul turistic al României : intre frunza Elenei Udrea si oaia boului PSD Dobre

Ministrul Turismului, Mircea Dobre, i-a anunțat săptămâna trecută pe oamenii de afaceri din domeniu că și-a propus să schimbe brandul turistic al României, urmând să înlocuiască celebra frunză a Elenei Udrea cu o oaie, pentru a construi imaginea turistică a țării în jurul legendei Miorița. – profit.ro

Recunosc cu toata sinceritatea ca la inceput nici macar n-am vrut sa cred considerand-o o gluma proasta, dar citind in continuare ca

  • „A zis că, așa cum au francezii cocoșul și spaniolii taurul, ar fi bine să fie și un animal acolo și că el s-a gândit că Miorița ar fi cea mai potrivită, pentru că nu ne-o poate lua nimeni. Momentul a fost sublim”

Acum, cu toata lipsa de respect posibila, de la un plavanas cu o mecla lobrosiana, garantat de taticul afacerist in orasul lui Mazare si educat la fabrica de diplome Spiru Haret sau institutul PSD Ovidiu Sincai, eu nu am absolut nici o pretentie, nu-mi ramane decat sa-l plagiez pe pufosul sociopolog PSD-ist si sa zic : retardati, retardati everywhere
Si, da, as putea fi de acord cu ideea asta, oricum  cred ca  populatia  e compusa din vreo 60-75 % oi, dar atunci PSD sa schimbe si imnul

Anunțuri

3 răspunsuri la „Brand-ul turistic al României : intre frunza Elenei Udrea si oaia boului PSD Dobre”

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s