Cine sunt ‘acoperitii’ presei din Romania9 a condamnatilor penal ?

Nimic de zis despre jeguletul format de Grivco si trimis la TVR doar ca sa invite in emisiuni orice traseist condamnat alaturi de toti expiratii din presa. Atat il duce capul mic in care creierul sta lejer, asta e.
Mult mai hazliu este insa cazul nea maistrului de la Gagesti Deal care ar dori sa afle cu precizie care sunt acoperitii din presa despre care spunea in Adevărul pe 21 septembrie 2015

Sunt sigur că în redacţie am avut mulţi ofiţeri acoperiţi. Mă sunau pe mine „băieţii” şi mă rugau: „Ştiţi, am vrea nu ştiu ce, în cazul cutare să dăm cutare”…

Serios ? Cin’sa fie, cin’sa fie… ?!? Cum amicul lui, inculpatul Andronic Dan,  face niste supozitii dar ca de obicei fara nicio dovada, poate improspatam memoria titanului gagestean cu 2 poze care , se stie, fac cat 2000 de cuvinte ( via Facebook )


Nu stiu altii cum sunt, dar eu ador rafuielile din presa damboviteana  si marea distractie abia a inceput… 🙂

Un răspuns la „Cine sunt ‘acoperitii’ presei din Romania9 a condamnatilor penal ?”

Lasă un răspuns

