Nicolicea spune ca Andronic minte ? Minunat

„Am participat acolo, doar cât să stau de vorbă cu domnul Onțanu, era și ziua lui, v-am spus, i-am făcut și un cadou. Am stat de vorbă cu colegii, am ciocnit un pahar, după care am plecat, deci nu m-am întins la discuție. Până la ora la care am plecat, doamna Kovesi nu era” – Nicolicea la Grivco 3

Absolut nimic de mirare. O fi Nicolicea doar un traseist nesimtit,  dar frica de parnaie e mare si omul nu e chiar  intr-atat de tampit incat sa acopere balivernele inculpatului Andronic ca sa nu ajunga, mai stii, vreun complice.
Altfel, fara sa ii dau dreptate sau sa il cred pe Basescu, si eu  sunt de parere ca aceasta comisie, infiintata de cei doi papagali penali Dragnea-Tariceanu, va sfarsi prin a ingropa definitiv istoria PSD-ului, UNPR-ului si catorva personaje extrem de toxice fabricate in laboratoarele serviciilor.
Abia astept sa fie citat si Ponta, Geoana&Ghita stiu de ce. Si daca adaugam la povestea asta si „arhiva SIPA”, din care e posibil  sa aflam cine-stie-ce despre un anume procuror Panait…

Lasă un răspuns

