Livius Caesar injunghiat pe la spate : „Et tu, Sorine…? „

Prin filmele horror de mana a treia chiar si marionetele mai au accese de personalitate deci pontanacul Victor Viorel plus jurnalistii fara subiecte au gasit rapid alta nonstire, alt fake news : Grindeanu se revolta contra lui Dragnea ! De unde pana unde ? Dintr-un fel de tirada intitulata pompos interviu de Agerpres

  • „Eu știu că unii și-ar dori un cutremur la Palatul Victoria, dar eu îi asigur că doar lor le fuge pământul de sub picioare.”

Cine vorbise de remaniere, opozitia, cumva ? Nici vorba si atunci, cine ? Dragnea. Dar sa continuam citatul

  • Cred că totuși vorbim mult prea repede de remanieri și eu n-am văzut pe cineva care să spună — pe mine, ca prim-ministru, președintele PSD, Liviu Dragnea, președintele ALDE, domnul Călin Popescu Tăriceanu — ceva legat de remanieri

Vede careva vreo revolta caci eu nu o vad ?! Dar pasajul l-a trezit pe pontanacul national

Vesela tara in care pana si ala micu’ viseaza sa-si faca partid nou, tot cu Ponta cel vechi care, ca de obicei, nu stie 🙂

One Reply to “Livius Caesar injunghiat pe la spate : „Et tu, Sorine…? „”

Lasă un răspuns

