Dan Andronic si martorii basmelor „Noi suntem statul”: Mitica & Gigi

Dumitru Dragomir a redat dialogurile avute cu doi dintre cei mai activi oameni din România în structurile statului : Sebastian Ghiță și Gigi Becali

  • La un timp, după ce s-a eliberat, Becali mi-a spus că trebuia să mă curețe, a primit din Dubai un telefon de la Olăroiu, care era cu Ponta (…) Peste un timp, mă întîlnesc cu Ghiță la o cafenea în București. Vine la mine și mi-a spus să mă duc la televiziunea sa că eu fac raiting. Și îmi spun că ei m-au curățat, el cu Ponta. La care îmi zice : Nu am avut nicio implicare, dar am fost în Dubai atunci cînd a fost evenimentul cu Ponta ( sic ! nu am modificat o litera din text, agramatismele gen „raiting” si dezacordurile apartin EVZ )

In momentul in care citesti ca martorii basmelor inculpalui Andronic sunt parnaiasii Mitica si Gigi , la randul lor informati de Sebilica Ghita, plus   alte aberatii de genul „Noi te-am curatat dar  eu n-am nici un amestec „, ii lasi in plata domnului pe nebuni si urezi succes lucrarilor comisiei „Fratii Grimm” care azi si-a inaugurat lucrarile
In fond, unii membri, un Nicolicea, Plesoianu, Ţuţuianu sau Cataniciu sunt la fel de sanatosi ca si cei pe care ii vor audia.
LE
Cu sau fara legatura, stiti cine a fost primul care a spus ca nu prea e de acord cu desecretizarea arhivei SIPA, ceruta de toata lumea , inclusiv de Dragnea ?
Plavan Nicolae, soferul lui Catalin Voicu. Ghiciti de ce, cred 😉

Lasă un răspuns

