Povesti pescaresti din Delta cu S.O.Vintu & friends

„I-am spus lui Olteanu că sunt dispus să finanţez campania electorală atât a lui, cât şi a PNL. Domnul Olteanu mi-a spus că trebuie să-i dau un milion de euro pentru sine şi un alt milion pentru domnul Tăriceanu. Eu am prezumat că milionul pentru Bogdan Olteanu se referă la campania electorală a sa şi a filialei Bucureşti, iar milionul pentru domnul Tăriceanu se referă la campania PNL la nivel central(…) În ciuda simpatiei pentru Liviu Mihaiu declarată de domnul Bogdan Olteanu, dacă eu nu aş fi dat sumele de bani sus-menţionate, Liviu Mihaiu nu ar fi fost numit guvernator ” – Sorin Ovidiu Vîntu în timpul confruntării de la DNA cu Bogdan Olteanu

Nu va lasati pacaliti de poza, n-am gasit alta mai interesanta fiindca prin 2008 papusarii-moguli ca SOV, politicienii-marioneta ca Olteanu, Tariceanu sau slugile lor din presa  inca nu aveau treaba cu facebook-ul, pasiune pe care si-au descoperit-o mai de curand dar acum , mai spre zilele noastre, care e-n puscarie, care cercetat, care martor, deh, dupa facultati cum ar fi zis Moromete
Si nu ca ar fi SOV cel mai credibil martor de pe planeta dar cunoscand restul personajelor inclin sa cred povestea. Numai ca e doar o mica parte a ei…

Lasă un răspuns

