Ioana Valmar ex-Tariceanu pune cireașa pe coliva lui Călin Anton

In timp ce Calin Anton face analize ( nu la psihiatrie, desi poate ca ar fi cazul ) si teorii conspirationiste despre binom, polinom, monom , oculte si alte povesti nemuritoare , si are chef sa se joace alaturi de condamnatul Dragnea de-a „comisia parlamentara „, la Curtea Suprema, unde e acuzat de marturie mincionasa, Ioana Valmar, a patra nevasta a depus marturie ca martor, despre relaţiile pe care Tariceanu le-a avut cu Tal Silberstein, Dan Andronic sau Remus Truică, aratand ca-si mentine declaratiile de la DNA

  • Nu s-au făcut presiuni asupra mea să dau acele declaraţii
  • În anul 2008 am fost contactată pentru autentificarea unui contract de vânzare-cumpărare a unui teren.  În acele declaraţii am mai arătat (…) faptul că reprezentantul cumpărătorului mi-a cerut să evaluez terenul la un preţ mai mic.
  • În legătură cu cumpărarea de către Tal Silberstein, a unor terenuri retrocedate de Paul al României, precizez că despre acestea era vorba.  În anul 2007, cel mai devreme, am aflat că societatea în care era implicat Tal Silberstein dorea să achiziţioneze aceste terenuri
  • La întrebarea procurorului, dacă-i cunosc pe Dan Andronic, Tal Silberstein şi Marius Marcovici am răspuns afirmativ.
  • La nuntă lui Dan Andronic am fost însoţită de fostul meu soţ şi am stat la aceeaşi masă cu Shimon Shevez, fiind prezent şi Tal Silberstein. Întâlnirea cu Remus Truică a avut loc la domiciliul acestuia din Snagov  ( sursa )

Aducandu-va aminte ca in comunicatul DNA in care e invinuit de marturie mincinoasa , se specifica

…inculpatul Popescu Tăriceanu Călin Constantin Anton a menționat în mod nereal că nu a avut cunoștință despre:
– retrocedarea către Paul Philippe Al României a unor suprafețe de teren în Băneasa (fosta fermă regală) și Snagov (trunchiul de pădure Fundul Sacului),
– implicarea inculpaților Tal Silberstein, Beny Steinmetz, Moshe Agavi și a altor persoane în procedurile de retrocedare,
– actele de vânzare–cumpărare vizând aceste bunuri

Judecati si singuri, oricum pana la o sentinta va mai dura ceva…

2 răspunsuri la „Ioana Valmar ex-Tariceanu pune cireașa pe coliva lui Călin Anton”

Lasă un răspuns

