Cum a pierdut Basescu in 2017 alegerile din 2009 si cine l-a drogat pe Oprea Gabriel

V-am aratat ieri cum isi bate joc Basescu de cei cativa retardati care pun botul la prostiile inculpatului Andronic Dan , din care, hai sa divaghez putintel si sa va mai citez un porumbel :

  • „Am stat în 6 Decembrie 2009, până la ora 21.00 cu Sebastian Vlădescu, Ioana, fosta soție a lui Călin Popescu-Tăriceanu, plus niște prieteni.”

Pour les connaisseurs Ioana Valmar ex-Tariceanu a depus marturie in procesul in care sunt implicati fostul sot si…Andronic. Pot sa spun ca stia perfect despre ce vorbeste daca era amica si intima a cercului respectiv, da ? Ok, merci Danut.
Revenind, cine sare sa dea cu capul la toate basmele inculpatului Andronic ? Gadea Mihai, fireste, care gaseste imediat alt credibil cu care sa discute : Mitica Iliescu ex-sef al SPP pe vremea bunicii ( 1990-1996 ) , iarasi citez

  • ”Au ajuns la mine anumite informații (…) Eu am înțeles că au fost mai multe persoane (…) Băsescu ar putea pierde alegerile.(…) dar nu am probe

Parafrazand jurnalismul tip Gadea Mihai, oricine ar putea spune/scrie cand are chef ceva de genul „Au ajuns la mine anumite informații din care am înțeles că au fost mai multe persoane care spun ca pastorul Grivco e un gay trans-sexual care traieste cu un spagatist dar nu am probe „. Simplu si clar.
Revenind la gascuta de mafioti care au inceput sa se arate cu degetul unul pe celalalt, tot cu materialul clientului, aflam de la Oprea Gabriel ca

  • ” Am anunțat că dau o masă, la mine acasă. Era ziua lui Onțanu. L-am invitat pe domnul Andronic, pe Anghel Iordănescu, pe Vasile Dâncu, l-am invitat și pe domnul Maior

Deci ziua lui Ontanu se sarbatorea la Oprea acasa impreuna cu cuplul de la Cluj Dancu-Maior si Andronic ? Pai fara o blonda la masa, o atentie, o maslina ?
Superb, iata toata famiglia mafiota ai carei membri isi dau acum la gioale care-cum pot sub privirile amuzate ale nasului Basescu : UNPR gheneralilor de mucava Oprea-Ontanu-Iordanescu, 2/3 din grupul inexistent de la Cluj Dancu-Maior plus servitorul devotat Andronic, invitat peste tot ca orice aranjor-debarasor de mese politice. Aceste scursuri au condus Romania.
In incheiere, venind tot de la aceiasi psihopupu – parteneri ai CNN, o culme a intelighentiei, Marean

Domnul Oprea zice că domnul Maior l-a drogat. Căutați-l să vă zică dumneavoastră

I rest my case : pentru unii retardati, nu mai exista nici tratamente, nici vreo raza de speranta. Sa ne rugam pentru ei in Vinerea Mare

Lasă un răspuns

