Victor Viorel, Liviu si Calin in Saptamana Patimilor

  • Niște tovarăși au vrut să mă excludă la Comitetul Executiv Național de la Sinaia. Eu cred că dacă voi fi în afara PSD-ului, va fi liniște în partid. Nu mă pot încadra și nu o să mă pot încadra niciodată într-o astfel de conducere. Va fi liniște în partid, dar nu știu dacă va fi liniște și în România. Sunt în relații excelente cu Liviu Dragnea. Nu vorbim, de-aia suntem în relații excelente. Scopul meu în viață nu e să mă cert cu Liviu Dragnea
  • E ca la fotbal. Dacă un antrenor vine și îți spune că nu mai ai ce căuta la echipă, atât timp cât el este acolo, nu ai prea multe soluții. Eu am jucat pentru o singură echipă. Eu țin cu Steaua, deci nu mă pot duce la Dinamo sau Rapid.

Cam asta s-a intamplat aseara in emisiunea jeguletului Cristache de la sucursala Grivco TVR 1 cu comicul Victor Viorel adus la o sueta alaturi de  salariatul PSD Pieleanu si maistrul de la Gagesti
Din pacate pentru viteazul Viorel Cel Tare-n Gura, ajuns in PSD batjocura amazoanelor Lia Olguta sau Gabriela, cum banii ii imparte nea Liviu, nici macar vechii fani Rimel Palavra sau Radu Tudor nu s-au sinchisit sa scrie un cuvintel despre el. Cat despre amenintarile cu demisia, stiti vorba aia : boala lunga, moarte sigura.
Ce-i uneste de fapt pe Dragnea si Tariceanu de Ponta sunt vizitele zilnice pe care le fac la ICCJ , asa ca dupa nea Liviu care a avut programare ieri, astazi vor defila  Viorel si Calin. Grea Saptamana Patimilor, grea…

Lasă un răspuns

