„Oprescu conduce din umbra Spitalul Municipal” ?!? Wow, ce noutate…

-Cum ați ajuns să fiți numit ca șef de Achiziții la ”Municipal”?
-Sincer, eu m-am dus la managerul spitalului. Mi-am căutat de lucru. Am vrut să fac ceva mai mult decât făceam la firma privată unde lucram.
-O știați pe doamna manager Adriana Nica, prietena primarului Oprescu?
-Da, o cunoșteam. Dar faptul că e prietena lui Sorin Oprescu…

Fara nicio umbra de malitiozitate va spun ca maica-mea, care la cei 80 de ani ai ei are mintea mult mai limpede decat trei sferturi din presa aservita de pe Dambovita, mi-a pus intrebarea asta demult, in momentul in care i-am spus ca amanta lui Sorinaccio, Nica Adriana a fost numita fara concurs sefa la Spitalul Municipal imediat dupa ce a ajuns Grindragnea la Putere
– Ba, baiete, mi-a zis, astia cred ca lumea e tampita ?
Da, desigur, nu cred, ei stiu ca lumea e idioata si inghite orice si de aceea isi permit sa se comporte cum vor. Despre restul famigliei mafiote Oprescu-PSD cititi la Tolontan

Lasă un răspuns

