Am avut dreptate : Nicusor Dan e doar o alta gogoasa servita de sistem


Nicusor de vorba cu Tapalaga

  • Eu nu cred in acest concept de unificarea dreptei
  • L-am invitat pe Ciolos la dialog martea trecuta prin sms
  • Sunt in acea minoritate care nu considera oportuna venirea lui Dacian Ciolos in acest moment

Si reactia lui Ciolos nu s-a lasat deloc asteptata : „ USR să nu mai folosească numele meu
Cred ca e de ajuns ca sa isi faca oricine o parere despre salvatorul Nicusor. Clotile – nu, Ciolos – nu, el se crede unicul
Va salva gogoasa asta Romania cand o sa ajung eu Suveran Pontif si voi salva Vaticanul…

11 Replies to “Am avut dreptate : Nicusor Dan e doar o alta gogoasa servita de sistem”

  1. Daca baietii din USR nu reusesc sa il dea jos de la conducere la congres-ul magnific, imi pare rau pt USR.
    Oricum nu a surprins pe nimeni reactia lui, la cum i-a eliminat pe toti din USR care indrazneau sa comenteze.

  2. Caracter slabut, ai zice ca e un geniu neinteles. Pe de alta parte ce-a facut la USR de-a lungul anilor a facut ,,pe persoana fizica”, cu banii lui, din timpul lui… sa vina altul sa-i ia jucaria de-a gata…

    1. P-asta nu o inteleg. sii ii pica puta daca il lasa pe Ciolos sa se joace el cu jucaria lui? era bun de premier asta toamna dar acum nu e bun de presedinte de partid? Chiar asa ii cadeau stelele de pe umar, daca recunostea ca Ciolos e mai bun ca el?
      Bleah….. Am avut tot respectul pentru munca lui, am votat USR, am donat bani in campanie, mi-am convins rude sa voteze USR, am cheltuit bani timp si nervi la volan sa merg sa ii votez, dar aici ma cam despart de Nicusor. Daca il accepta pe Ciolos abia atunci demonstra ca e un tip cu o mare tarie de caracter.

      1. Scuze ca intervin, dar ca ce chestie ar fi mai bun Ciolos ca presedinte de partid? A condus mai multe partied, la viata lui, decat Nicusordan? Doar ca e mai tare (grade mai multe) palinca decat tuica? De multe ori o tuica mai slaba e mai buna decat una prea tare

  3. nicusor dan si-a dat seama ca ciolos e un nou mru: promovat non-stop de hotnews si lumea buna, pile si imagine buna in afara, imagine buna in electoratul dreptei dar caracter de fricos, nesigur pe el, fara carisma, vrea sa fie numit, sa i se puna totul pe tava, nu e antrenat in lupta politica si a avut guvernare care nu a deranjat cu nimic psd-ul(in frunte cu dancu). eu zic ca usr are niste oameni foarte bine pregatiti in partid .

    1. da’ ma Alex, de aia se duce pe p*la romulania. ca’ romanu’ e alfa si omega. el sa dea pasa, sa primeasca, sa centreze si sa si inscrie. nu stie sa joace in echipa. e exact ce a facut shordanu’ : el sa fie masculul alfa in partid, toti sa-l asculte samd.
      intr-o echipa ai nevoie de mai multi, ciolos s-a dovedit bun planificator si executant pe zona lui: adu-l in echipa si fa-l util grupului. usr-ul nu e doar shordan. pe linga capitalul de imagine (care e f. important) ciolos stie cum sa faca anumite chestii, o fi invatat cite ceva la briusel, zic io.
      e ca intr-o firma: aduci un sales bun – poa’ sa-ti aduca multe beneficii. si mai ales recunoasterea personala ca esti si bun manager (ca stii sa aduci valori, ca esti bun la conflict management si alte alea).

      hai sa zicem ca ciolos e cum ai zis: „sa fie numit, sa i se puna totul pe tava, nu e antrenat in lupta politica” – adu-l sa faca ceva pe alte zone – sa-ti construiasca o platforma, un program, in timp ce tu te bati in lupta politica, unde shordan a facut ceva. nu crezi ca era mai bine pt usr daca trageau mai multi decit one-man-show-ul de shordan ?

      1. Pai cam asta e reteta succesului la o firma in dezvoltare – managerul sa stie sa delege responsabilitatile. Ce s-a intamplat cu firmele de genul „one man show” cand managerul a clacat, sau s-a imbolnavit de moarte? Asta inseamna management eficient, nu dictatura pe care o viseaza inca jumate din populatie, cu conditia sa fie ei dictatorii.
        In plus, in cazul lui nicusor, cred ca trebuie urmariti banii. Eu nu l-am mai crezut, de cand am vazut in lista sponsorilor pe iulian stanciu

    2. pe linga faptul ca e un gest jegos de-a binelea sa scuipi unde ai lins acum 3-4 luni… eu personal vad ca un „v-am mintit ca porcu’ inainte de alegeri”. politician roman much… ?

  4. Aici e adevarat, se disociaza acum dupa alegeri de cel care i-a crescut procentele. Caracterul e de slaba factura, nu e un lider care stie sa-si faca echipa, e despot ,,luminat” … Numai ca daca pleaca si Ghinea si ceilalti din GUv lui Ciolos ramane cu Gotiu sa doarma toti 4 ani in parlament.

Lasă un răspuns

