Ménage à trois cu perversiuni orale live-TV in triunghiul Dragnea-Ponta-Grindeanu

In programul saptamanal al PSD TV, aseara a fost randul B1, si apoi, desigur al A3, unde don Livinho a atacat superbul subiect al trocului din 2013 dintre  PSD-Basescu  pentru numirea procurorilor , mai precis  durerea fiind : cine a numit-o pe Kovesi, Ponta sau el ? Dialogul de la distanta a sunat aproximativ asa

    • Regret ca de o buna bucata de vreme Victor a generat si intretine o campanie publica impotriva mea, mi-e f greu sa inteleg de ce o face.  Nu am facut eu numirea doamnei Kovesi, dar am spus ca sustin propunerea pe care o face Ponta – Dragnea la B1
    • Undeva, în primăvara anului 2013, în birou la Crin Antonescu, Victor Ponta a venit cu o hârtie în buzunar pe care erau trei nume: Tiberiu Nițu, Alina Bica și Codruța KovesiDragnea la A3

  • Ieri s-a terminat ( razboiul mass-media cu Dragnea n.m. ) când lucrurile s-au lămurit. Poate că oamenii înțelegeau greșit că suntem prieteni, că luăm toate deciziile împreună. Nu. Am decis totul împreună până în 2015. După aceea, toate deciziile sunt ale domnului Dragnea, multe sunt bune, unele sunt greșite și îmi rezerv dreptul să spun că unele sunt greșite – Ponta la A3
  • Eu am avut prostul obicei să-mi asum eu tot. De exemplu, faimosul pact cu Traian Băsescu. Mi l-am asumat eu. De scris și de negociat, l-a negociat Liviu Dragnea și a fost prezent cu mine acolo – Ponta

Si tot asa, si da-i si lupta…pentru ce ? Ponta e istorie si o stie bine, pana nu scapa de tinicheaua procesului penal nu are ce cauta la varf si daca, cine stie, mai vine si o condamnare de orice fel, va avea soarta mentorului sau, Nastase Adrian. Dragnea Liviu, pe de alta parte, cu aceeasi sabie a procesului penal de la ICCJ deasupra capului, stie ca mai are o sansa, mica, dar o are, asa ca pana una-alta, el e seful, la el sunt deciziile si puterea adica banii guvernului Grindeanu , premierul fiind doar o interfata
Numai ca, ce sa vezi, Chifu Iulian i-a dat dreptate lui Ponta

  • ” Domnul Dragnea a avut mandatul celor doi co-președinți ai USL, Crin Antonescu și Victor Ponta, pentru a negocia respectivul acord „

Misto vremuri, asa-i ? Si, putintica rabdare, inca nu si-a dat drumul la sloboda-i gurita Comandante Basescu. Chiar ma intreb cand o va face si care tabara o va alege, dar vechile amicitii cu Dragnea par a pali in fata iubirii dintre Ponta si Udrea care impreuna au pus la cale trampa trocului pe Justitie. Ar mai fi si Crin Antonescu, marele loser al acestei menaj intre famigliile mafiote Basscu & PSD, dar probabil ca e mult prea scarbit ca sa se mai bage in mocirla lui Voiculescu
Caci despre asta e vorba. Salariatii puscariasului de la Rahova nu obtin ceea ce isi doresc : eliberarea mogulului si acesta e motivul pentru car e au inceput presiunile asupra lui Dragnea, pe Ponta abandonandu-l demult.
Make no mistake , dragii mosului, acolo raman si el si multi altii pe care i-ati dori dati afara, cum ar fi Kovesi sau Lazar. De ce ? Uite de ce

One Reply to “Ménage à trois cu perversiuni orale live-TV in triunghiul Dragnea-Ponta-Grindeanu”

Lasă un răspuns

