Catalin Radulescu, deputatul cu mitraliera – de ce e necesar controlul psihiatric anual al parlamentarilor. Plus : o sesizare catre ministrul de Interne, Dan Carmen

  • „Eu arma cu care am tras la revolutie mi-am pastrat-o si o tin ca poate vreodata mai vine cineva cu vreo o idee din asta sa transforme statul asta pentru care am luptat noi. Sunt pregatit sa ies cu arma sa trag. Imediat, imediat”
  • „Pot sa ies unde vreau eu. Daca ma apuca pe mine vreo nebunie, pot sa ies unde vreau eu. E dreptul meu si riscul meu si hotararea mea in momentul ala”
  • „Pentru cei 5.000 de lei de mizerie fac suficienta treaba in tara asta”

Acum, ar fi inutil sa mai discutam despre toate ticnelile comise de acest psihopupu condamnat penal, s-au adunat mult prea multe din care v-as recomanda doar criza cu  ” jihadul , inchizitia si  stalinismul „ Este insa interesant ca, aidoma oricarui tembel a carui gura bate curul, omul se incrimineaza pe doua subiecte

  1. La Revolutie a luat o armă şi a tras înspre terorişti. „Cum să nu trag? Trăgeam şi eu, aşa, la întâmplare…”
  2. Spune ca a pastrat AKM cu care a tras fiindca e colectionar de arme.

Pentru prima afirmatie ar trebui sesizat Parchetul ICCJ care ancheteaza zilele acestea dosarul Revolutiei. Iata un gigel care declara ca tragea la intamplare. Cate victime o fi facut prin Timisoara, asa, „la intamplare” ?
Pentru a doua trebuie petitionata Politia – Directia arme, explozivi si substante periculoase/serviciul-arme si ministerul de Interne in frunte cu onor madam ministru Carmen Dan, colega de partid ( si oricine are dreptul prin lege la un raspuns in 30 de zile )  : e AKM, arma semiautomata din dotarea armatei colectionata arma de colectie ? Indoi-m-as…
In rest nu as comenta toate aberatiile unuia ca asta fiindca am scris demult dar nu s-a intamplat nimic : un examen psihiatric al alesilor ar fi obligatoriu
Cand un psihopat face legile, e clar ca tara se indreapta catre ospiciu.
Toata povestea cu un video antologic la Adevarul
Si daca toate astea nu v-au convins sa ne amintim si despre extraterestri

3 răspunsuri la „Catalin Radulescu, deputatul cu mitraliera – de ce e necesar controlul psihiatric anual al parlamentarilor. Plus : o sesizare catre ministrul de Interne, Dan Carmen”

  1. Cati oameni cu scoala adevarata, cu diplome luate pe merit, oameni capabili si onesti s-au aflat in Piata Victoriei si cati imputiti dereglati mintal se afla in Parlament? Si vine acest infect si arunca cu zoaie pe oamenii din Piata Victoriei, pe oamenii care au iesit in decembrie 1989 in strada, pe cei care au murit ca el si celelalte jigodii ale tranzitiei sa se lafaie. Au mai fost si altii care s-au crezut imbatabili, dictatori adevarati cu state vechi de plata, iar istoria i-a maturat si i-a dus fix la cosul de gunoi. Asa ca toti acesti gigei sunt un nimic al istoriei si vor ajunge rapid la cosul de gunoi. Desigur, justitia sa fie lasata sa aplice legi corecte. De aceea sunt asa de inspaimantati. P.S. Cati dintre aceste javre, in 27 de ani, s-au oprit la Cimitirul Eroilor Revolutiei sa puna o floare, cati dintre ei s-au oprit intr-o zi oarecare la o biserica pentru a aprinde o lumanare gandindu-se la cei care si-au dat viata si ale caror familii nici in ziua de azi nu stiu de ce si cine e vinovat. Si eu sustin ca acest nimeni sa fie anchetat. Se pare ca-l avem in clar pe primul ucigas din decembrie.

Lasă un răspuns

