Cum devine asta Victore, demisia in alb din PSD ? Nu ai gasit de unde sa o copiezi ?!

  • ”Dacă deranjez, că am văzut că deranjez, de astăzi o să-i trimit domnului Dragnea – ştiţi că eu nu vreau să mă dea nimeni afară din partid – îi trimit demisia mea în alb şi când îl supăr foarte tare o introduce şi a scăpat de mine. Dar să tac din gură n-o să tac, nu pot la vârsta asta să mai tac din gură pe lucruri pe care le-am văzut, pe care le ştiu şi pe care le văd cu îngrijorare”
  • Sustin in continuare guvernul Grindeanu, nu am nicio conspiratie in minte. Ultima mea conversatie a fost in decembrie cand m-a sunat daca este adevarat ca ma intalnesc cu Banicioiu, Teodorovici sa ‘conspiram’. Am inchis telefonul, m-am filmat – eram la 3000 de km distanta, si i-am trimis”

Viata e grea cand te numesti Ponta Victor Viorel si din presedinte al PSD si premier, ai ajuns doar un pieton inculpat, batjocura tuturor prin Kiseleff. Crizele sunt dese si deciziile – ca ale unui copil agitat, nebagat in seama de ceilalti. Deci, e dupa facultatile mintale…

PS
Am preluat in titlu ultimul banc de pe facebook : Ponta si-a trmis demisia in alb fiindca nu a gasit pe google de unde sa faca un copy/paste

Lasă un răspuns

