Ponta va pleca din PSD direct la Guantanamo

fara-titlu

  • „În afară de domnul Dragnea nu mai e nimeni la partid, el e singur, ceilalți aplaudă. E pe persoană fizică, niciodată nu a mai fost așa. Uite că se mai iau și decizii greșite. Eu sunt comentator, dacă nu mă întreabă nimeni în PSD, vorbesc în presă”
  • ”Nu știu dacă rămân în PSD, e decizia conducerii. O să vedeți în curând ce o să fac. Eu nu am fost niciodată exclus, când am plecat, ne-am strâns mâna și am plecat.”
  • „Romania e un fel de Abu Ghraib sau Guantanamo”

Ce se intampla cand amicul-pieton-comentator al lui Ghita e invitat de amicul-slujitor al lui Voiculescu la emisiunea dedicata tuturor jegurilor de la A3 Bugetara aka TVR ? Ce se poate citi mai sus, adica fumigene ieftine pentru prostirea prostimii.
Dar Victor Viorel are dreptate la faza Guantanamo sau Abu Ghraib. Cand vezi mecla aluia cu care vorbeste, chiar te crezi la ISIS TV…

3 răspunsuri la „Ponta va pleca din PSD direct la Guantanamo”

  1. off-topic: vad presa de stanga din america preluata de prostii de la realitatea cu faza cu consiliera lui trump care statea cu picioarele pe canapea ca sa faca o poza. o asemenea imbecilitate de scandal prefabricat ,un scandal care nu exista, va duce la realegerea lui trump. ma mir ca tv-urile de dreapta de la noi preiau imbecilitatile de la cnn, nytimes, wash post….

Lasă un răspuns

