Cine se lupta din greu cu guvernul P.S.Dragnea ? Ponta Victor Viorel

ponta-mincinos-2

  • ” Nu am văzut ca cineva din guvernul Grindeanu să aibă pregătirea necesară pentru a rezolva problemele Complexului Energetic Oltenia. (…) Eu cu toată autoritatea numelui meu şi a funcţiei de deputat de Gorj vă asigur că mă voi lupta pentru CEO şi cu Guvernul şi cu partidul meu, dacă e cazul. Sper să nu fie cazul şi să fim aliaţi. E nevoie de înţelepciune şi bună credinţă. Anul ăsta sper să fie bună credinţă, dar până acum nu am văzut nimic înţelept” – V.V.Ponta într-un interviu pentru Radio Infinit

E o alta gluma buna a acestui baietas agitat care, atunci cand nu se plimba prin SUA, Dubai sau Turcia, isi aduce aminte ca e deputat de Gorj ( naiba stie de ce, omul fiind bucurestean ) si care, cu „autoritatea numelui sau” de Pinocchio ne spune ca guvernul Grindeanu e compus din amatori fara pregatirea necesara,  nu prea dotati la IQ sau buna credinta, bref deloc intelepti ca sa nu le zica de-a dreptul prosti.

Lasă un răspuns

