Tovarasa Sava de la contabilitate

Mi se intampla sa imi amintesc cu oarecare nostalgie,  deh, 20-si-multi  50-si-putini,  de vremurile cand unii ne-am batut ( fara succes ) cu Iliescu si ai lui in Piata Universitatii, cand curvele din presa tot Dragotescu sau Dinescu se intitulau si, mai ales , imi amintesc de ‘duamna Sava , tovarasa contabila de la CFI, responsabila membra a PCR  in pragul pensiei, care ma intreba zilnic cu cat ne plateste Ratiu, reamintindu-mi ca „poporul a votat si vrea liniste
Unele lucruri nu se schimba niciodata.
Deosebirea e ca doamnele Sava de astazi au acces la internet , cont de facebook ba chiar si blog, si nu se mai imbraca de la magazinul APACA prefera mall-ul.
In rest, mizeria morala le-a ramas neschimbata

3 Replies to “Tovarasa Sava de la contabilitate”

  1. Aseara m-am simtit prost inspirat de 2 ori. Una ca n-am caine, a doua ca nu mi-am luat piticul la protest. Din ce am vorbit cu lumea se ia 100 lei de caciula de copil si pt cainii mai flocosi tot pe acolo.
    Uite cum am pierdut eu banii pe care altfel ii trudesc cu greu la serviciu timp de cca 2 h.
    Oh, wait…

  2. si eu m-am contrat azi (scurt, doamna, scurt!) cu o doamna Sava, cu barba de ‘telectoal, care la capatul unei discutii, pe care nu eu am provocat-o, a venit, cind a vazut ca nu si-a gasit clientul, cu argumentul suprem „bine, dar casele lui iohannis…”.

    dupa ce io i-am raspuns ca, probabil, toate casele lui iohannis nu-i umplu sofrageria lui dragnea, a batut, abatut, spre retragerea ambasadelor, cu coada intre picere!

  3. Oarecum off-topic: se spune ca mai multi protestatari americani au scandat minute in sir: ” Nu vrem bani, nu vrem valuta/Vrem pe melania trump sa ne …”

Lasă un răspuns

