Despre culturalizarea tiganilor penali

  • quote-a-lie-told-once-remains-a-lie-but-a-lie-told-a-thousand-times-becomes-the-truth-joseph-goebbels-70-50-03Stire : „Fostul deputat Mădălin Voicu a fost numit de către premierul Sorin Grindeanu în funcţia de secretar de stat în Ministerul Culturii şi Identităţii Naţionale. Mădălin Voicu este urmărit penal în dosarul ”Fraudă la Partida Romilor” alături de fostul deputat Nicolae Păun”

Joseph Goebbels spunea ca daca repeti o minciuna de destule ori, aceasta va fi acceptata ca  adevar atata vreme cat guvernul foloseste presa ca pe o claviatura imensa la care poate canta orice melodie are chef.
Cam cu asta se ocupa ministrul Culturii de Teleorman, stiti, judetul acela in care nu exista librarii, Vulpescu Ionut, teolog, unicul intelectual de care dispune PSD avand in vedere ca-l numeste ca ministru ori de cate ori e la putere
16299282_10210537873956840_5280495738293781324_nOri in momentul in care cultura depinde de un sef de partid condamnat si inculpat penal, de ce ne-am mai mira alt inculpat , nitelus cocalar pe deasupra, e numit ca secretar de stat ?
„PSD e un partid profund cinstit.”
Acum, Vulpescu Ionut si trompetele din dotare, n-au decat sa interpreteze melodia de mai sus de 1000 de ori  pe zi la claviaturile din mass-media. Daca vor gasi in continuare 3-4 milioane sa-i creada,  e doar meritul mentorului lor, Joseph Goebbels.

One Reply to “Despre culturalizarea tiganilor penali”

  1. DC News, A3: Mădălin Voicu, adevăratul motiv pentru care nu a plecat la Bonn.”O să fac o conferinţă de presă la un moment dat, pentru că trebuie să lămuresc niște lucruri. Nu pentru că aş avea eu nevoie să explic, ci ca să evităm minciunile care circulă. Am auzit mai nou că nu m-ar fi vrut Germania. Vă daţi seama până unde s-a ajuns? Adevărul adevărat este că eu nu fac parte din sistem. Eu sunt doar un om de cultură, care am făcut și politică, am încercat să îmi fac treburile acolo am lucrat, dar cu Germania care să se opună venirii mele acolo… Eu m-am retras, am renunţat.”
    Deci Madalin Voicu fu numit consul general al Romaniei la Bonn, sef al Consulatului Romaniei la Bonn, Republica Federala Germania, de catre un alt retard, Gabriel Oprea, ce cu onor ocupa functia de premier interimar.

    ”Madalin Voicu ar fi urmat sa-i ia locul lui Mihai Botorog, care trebuia sa plece consul la Marsilia. Insa Victor Ponta a schimbat totul „pe sest”, au declarat sursele pentru aktual24.ro. „Batalie de cadre in guvern!”, au adaugat acestea. In plus, partea germana nu a fost deloc incantata de alegerea facuta de guvernul roman.”

    Asa se lucreaza in Romania. Adevarul adevarat este ca si el cel atat de neintegrat in sistem este o persoana cu probleme de coruptie si apoi adevarul adevarat e ca nu avea ce cauta in acel post. Apoi a fost vorba sa-l puna sef la TVR si nu s-a mai intamplat, probabil ca i-ar fi gasit mai repede un post daca nu venea guvernul Ciolos. Un ins atat de cultural e pacat sa ramana in afara sistemului asa ca i-au gasit un post in ministerul culturii, unde altundeva? Va dati seama ca a stat atata timp fara fonctie si fara salar de la bugetul statului? Va dati seama de lucrul asta? Cum o fi rezistat?

Lasă un răspuns

