Orice șut în cur e un pas înainte pentru Gadea & Badea : de la Latrina 3 la Mocirla 3 HD

    • 1376649004Badea-Gadea-Voiculescu-Ursu„Eu, la acel post (Antena 3 n.m.) am fost o dată în acest mandat și mă mai duc încă o dată acum. Eu mă duc acolo din respect pentru publicul care se uită la acel post sau care se uită doar la acel post, nu le judec sau nu încerc să le înțeleg opțiunea
    • ” Eu sunt agronom la bază şi am învăţat că sunt anumite plante care cresc în mocirlă şi că nu poţi să-ţi faci meseria corect dacă nu ai curajul să şi cobori câteodată în mocirlă. Sigur, iei cizme de cauciuc ca să nu te murdăreşti complet sau faci un duş după aceea, dar trebuie să-ţi asumi şi partea asta ”- Dacian Ciolos la GDS


Dupa care, ca sa-l confirme pe Ciolos 100%,  au iesit la rampa cei doi clowni de baza ai Grivco, Lolek si Bolek aka Gadea-Badea. Dornic sa demonstreze ca are cutia craniana la fel de bine barbierita si pe dinauntru, a sarit sa-si apere mizeriile zilnice si salariatul Ursu *
Pentru intelectul lui Gadea respect = ofensa, despre Badea puteti citi si singuri ( printre greselile gramaticale ) cam cat il mai duce mintea,  Ursu, care e doar sotul sotiei sale,  e mult prea insignifiant ca sa mai aprofundam subiectul.
Poate fi numita  Antena 3  ‘o mocirla’ ? Pentru un post care s-ar vrea de „stiri” dar la care evolueaza asemenea specimene, chiar nu mi se pare o insulta.  Am mai scris-o si imi mentin parerea : esti jurnalist onest* si in acelasi timp coleg cu alde Gadea-Badea-Ursu-Tudor-Ciuvica si restul menajeriei ? Nu merge fratilor, expresia ” putin curva ” nu exista.
Cam atat, subiectul  nici nu merita mai mult atunci cand  postul concurent de „stiri”, cel al lui Ghita, arata ca un ospiciu,  ceea ce ridica urmatoarea dilema : ce e mai nasol,   sa faci un pas inainte de la latrina in mocirla sau sa ramai inchis in salonul de nebuni ?

* Nici o legatura cu cei 99% angajati onesti ai Grivco. Imaginea  publica e data de grupusculul de japite ( termen imprumutat de la psihopatul spagatist ) platite de la 5000 euro in sus ca sa dezinformeze zilnic.

3 răspunsuri la „Orice șut în cur e un pas înainte pentru Gadea & Badea : de la Latrina 3 la Mocirla 3 HD”

  1. Overall, Ciolos a castigat infruntarea cu mocirla. A demonstrate ca are nervi de otel. De multe ori, privindu-l pe Gadea, imi venea in minte proverbul „fiecare pasare pe limba ei piere”. Mi-a crescut tensiunea vazandu-l pe Gadea atat de obraznic si de tupeist. Si atat de prost … a aflat in emisiune si numai dupa ce I s-a spus in casca ca PM nu se alege duminica si ca, in orice caz, nu candideaza.

    Excelenta poza, antologica, cu cei 4 voiculeni (varanul si locotenentii sai). Daca stau bine sa ma gandesc A3, voiculenii de mai sus in orice caz, sunt tot o mostenire a lui Traian Basescu. Daca Basescu nu exista, nici mocirla nu se mai crea.

    1. Mocirla exista și fără Băsescu, însă acțiunile și stilul de a comunica și a face politică ale Javrei au polarizat și mai mult electoratul și au condus la o acutizare a contra-reacțiilor și a opoziției la adresa sa, printre care se numără și mafia lui Voiculescu

Lasă un răspuns

