„Cum l-a adormit Elena Udrea pe Basescu cu sarmale” – sanse mari la urmatorul Nobel pentru literatura

fara-titluPrezenta in emisiunea salariatului PontaGhita TV care nu a mai luat-o cu ” hai sictir , taranca parvenita „, noua speranta a literaturii romane, maicuta Ilenuta de la Seminar a devoalat un fragment din viitoarele memorii

  • ” Eu şi Gelu Vişan strângeam masa, după ce mâncasem sarmale, şi spălam farfuriile. Domnul Băsescu a aţipit pe canapea. Aşteptam să văd decizia. Am primit un mesaj din care am aflat că voi fi arestată. După ce s-a trezit preşedintele a întrebat dacă este vreo veste. Nu am vrut să îi spun. În cele din urmă i-a spus Gelu că am fost arestată. Preşedintele s-a cutremurat. I-am rugat să plece ca să nu mă găsească poliţiştii cu ei acolo. Au plecat amândoi abătuţi.”

Cica romanul nu are inca un titlu. Nu face nimic, am eu o sugestie gratuita : „Parasuta marinarului
PS
Sper sa aflam din roman cam cat i-or fi dat sa bea la masa daca a adormit dupa sarmale

6 Replies to “„Cum l-a adormit Elena Udrea pe Basescu cu sarmale” – sanse mari la urmatorul Nobel pentru literatura”

  1. Sa dau si cu un off-topic care imi place:http://www.reuters.com/article/us-north-dakota-pipeline-idUSKBN13S09W
    In povestea asta trump are actiuni la una din firmele care construieste conducta (Energy Transfer Partners) si la Phillips 66 care detine un sfert din conducta, dar e echidistant si actioneaza in interesul national, evident. De notat implicarea veteranilor care sunt foarte respectati in US si care, de multe ori, iau atitudine si se implica in probleme civice. Se pare ca americanii care nu au votat cu trump nu stau pasivi, si cel putin in chestiuni legate de mediu se vor implica

  2. Pasajul e absolut memorabil. So,
    – Cine merge in vizita si se culca la gazda, ca un nesimtit, in mijlocul livingului precum Traian Basescu? Un amant batran care se simte la coarda ca la el acasa.
    – Care barbat adevarat se apuca de spalat vase, mai ales in prezenta unei femei, fie ea gazda? O sluga de la tara.
    – Ce femeie adevarata, la ea acasa fiind, serveste mancare facuta de ma-sa ca o adolescenta de la internat? Una care la EvZ se da gospodina, dar nu e, pentru ca bucataria nu se practica din varful patului, cu cracii in sus.
    – Cine e atat de beat manga incat nu-si adduce aminte ca tocmai mancase sarmale la masa si trebuie sa I se aduca aminte? Traian Basescu, fireste.

Lasă un răspuns

