Când e invitat amnezicul mitoman Ponta, sociologii și salariații PSD se încurcă în prostii

2012_09_12_victor ponta si liviu dragnea3_rszInvitat de o trompetica a PSD la Antena 3 , neuronul mitomanului Ponta si-a adus aminte despre demisia din 2015 cam in felul urmator

  • M-am văzut atunci cu Liviu Dragnea, care era şi atunci preşedintele PSD şi exact asta am discutat : am spus hai să ne asumăm riscul un an de zile să guverneze ceilalţi…”

Evident ca salariatul Grivco a tacut ca un pestisor, deci hai sa vedem cum au stat de fapt lucrurile povestite din interior la momentul respectiv, fix a doua zi dupa demisie de Dragnea Liviu :

  • Am primit vestea foarte rău. Eram într-o zonă în care nu mă uitam la televizor, nu aveam internet, nu mă uitam pe Facebook. M-a sunat cineva şi mi-a zis.(…) Nu s-a consultat cu mine. Am avut mai multe discuţii de când a fost să îşi opereze genunchiul. Era foarte frământat şi îl înţeleg. Cred că a făcut o greşeală. (…)  Victor trece printr-o perioadă foarte grea, şi-l înţeleg, şi NU MAI ESTE FOARTE FOARTE STABIL

Sau un intim al ambilor, Codrin Stefanescu :

  • „Dimineața, a doua zi când și-a dat demisia, l-a informat pe Liviu Dragnea că-și va da demisia, lăsându-ne mască pe toți. Liviu Dragnea l-a sunat și i-a spus ‘noi suntem șocați, ne anunți acum că peste o oră îți dai demisia împreună cu întregul Guvern, nu se procedează așa. Dându-ți demisia, împingi PSD-ul în Opoziție… „

Ok, cred ca e de ajuns, am scris de mai multe ori si-mi asum asta, ca V.V.Ponta are grave probleme psihiatrice ( mitomania accentuata e doar varful icebergului ). Sunt doar curios daca Dragnea va comenta ceva pe tema asta, incercand sa explice activului PSD cum ei doi, de capul lor, i-au scos de la mierea guvernarii. Dar m-as mira sa o faca.
Altfel, despre cifrele mirobolante pe care le rostogoleste salariatul PSD Pieleanu, ex-sociolog, se pronunta fondatorul CCSB, Mihai Motoc

Cum pufosul lui Vlad Tepes tace ca un pestisor cuminte, plaja 40-30-10-5-5-5 pare batuta in cuie si ceea ce va decide, inclusiv asupra intrarii unora in Parlament ) este prezenta la vot.
Cu cat va fi mai mare, cu atat PSD va scadea. A bon entendeur , salut.

Lasă un răspuns

