Gabriela Firea Pandele , „Business Woman of the Year”?

imageresizeStire : ” Primarul General al Capitalei, Gabriela Firea a primit marți, 22 noiembrie, în cadrul galei Galei Business Woman 2016, premiul pentru Femeia de afaceri a anului 2016 : Business Woman of the Year
Fiind curios din fire(a) am vrut sa aflu cine a fost in spatele susanelei si ce am citit acolo ?

  • ” Am marea bucurie si onoare de a va invita la Business Woman Gala, unde ii vom premia pe cei mai importanti antreprenori si CEO din Romania. Evenimentul nostru anual se doreste a fi un demers de incurajare si in acelasi timp de celebrare a antreprenoriatului si a mediului de a afaceri…”

Asa scrie o tanti Laura Ciuhu, care pare a fi organizatoarea, si eu nuam reusit  sa inteleg : in ce domeniu antreprenorial si de afaceri a activat Pandele Firea Gabriela, batutul mataniilor prin catedrala din Voluntari , pupatul moastelor  pe la manastiri sau din Kiseleff ori  viceversa ? Caci ultima data cand am verificat „business woman” insemna femeie de afaceri si nu politician platit din buget…

3 răspunsuri la „Gabriela Firea Pandele , „Business Woman of the Year”?”

Lasă un răspuns

