Dan Andronic candidează pentru Băsescu. De ce e discriminată Elena Udrea ?

Deci Andronic Dan, trimis in judecata pentru constituire de grup infracțional organizat, în forma aderării, și complicitate la trafic de influență, în formă continuată , deschide lista candidatilor PMP Giurgiu ? Superb.
Totusi, nu pot sa inteleg de ce o discrimimeaza Traian Băsescu pe Elena Udrea, vechea amica si comeseana a lui si a lui Andronic
Este maicuta Ilenuta inculpata ? Este. Candideaza pentru PMP ? Nu.
Este Dan Andronic inculpat ? Este. Candideaza pentru PMP ? Da.
14650293_1340637042613853_5382533019057712967_nPai, Comandante, decide-te, ori suntem cu toti nevinovati pana la pronuntarea unei sentinte, ori nu mai suntem ?
Sau te pomenesti ca s-o fi rupt lantul de iubire, mai ales acum, de cand Andronic iese la carciumi cu altii.
Ghici , ghicitoarea mea, Comandante, cu cine iti sta candidatul Andronic la sprituri, cumva cu posesorul televiziunii la care apari saptamanal ? ( foto facebook )

4 răspunsuri la „Dan Andronic candidează pentru Băsescu. De ce e discriminată Elena Udrea ?”

  1. Si imi amintesc si acum cum gretosii si deontologii de la digi, la care se uita multi tineri frumosi spalati pe creier, il invitau mai mereu pe abdronic in calitate de mare analist. Ce tara de tot risul!

  2. imi pare rau ca la postarea asta mie nu imi mai apare butonul „like”, pe care am invatzat, pavlovian (desi mie nu imi dai zaharelu’ dupa aia), sa-l apas, si astfel sint lipsit de posibilitatea sa-mi exprim satisfactzia ca macar tu ne mintzi frumos (cum „cu posesorul televiziunii la care apari saptamanal” doar saptaminal??? nu crez!)…

Lasă un răspuns

