Salonul de furiosi irecuperabili s-a mutat de la Obregia la Ponta Ghita TV

camasa-de-forta

”Pe mine m-au chemat pentru că eu am avut o relație, m-am întâlnit în acea perioadă cu Daniel Dragomir, de patru-cinci ori” – Ghita Sebastian

Ca un fel de regula, serile, Ghita isi viziteaza investitia de la B1 si Ponta proprietatea de la RTV. Fiind amandoi mitomani, reusesc sa provoace momente de un comic pur, ca aseara. Sebastian Ghiță la B1 :

  • „Cred că domnul Tăpălagă de la HotNews a fost la DIICOT și a fost întrebat despre Black Cube ”
    Tapalaga trimite SMS in emisiune : ”Ghiță bate câmpii ca de obicei, minte mai rău ca Ponta. Nu am fost audiat la DIICOT, nu-l cunosc pe Dragomir, nu l-am văzut în fața mea. ”
    Ghiță citeste alt SMS primit tot de la Tăpălagă : ”V-am confirmat că am discutat ca de la jurnalist la procuror și că nu am fost audiat”

Ponta Victor Viorel , dupa ce i-a explicat unei salariate RTV, la fel de sanatoasa la cap ca si el , ca  ” Iohannis dezmembreaza Romania si  granita va fi la Carpati ” ( nu e gluma , chiar asa a glasuit  ” a explicat

  • Nu mai există democraţie în România. E foarte clar. Domnul Iohannis ne spune că putem să votăm ce vrem noi pe 11 decembrie, că el îl pune pe Cioloş. Iar Cioloş nu candidează, atenţie ! A anunţat deja. Care este legitimitatea? Că vrea domnul Iohannis ?”

Nu, repet, nu sunt glume, cei doi tembeli  chiar au spus chestiile de mai sus vorbind serios.
Cine sa-i explice lui Ponta, cel „instabil ca o femeie la ciclu” ( l-am citat pe Vlad Tepes ), ca pe Ciolos il legitimeaza ( sau nu ) doar Parlamentul, salariata Cretulescu Andreea ?
Cine sa ii explice lui Sebi Ghita, ca nu Tapalaga, ci salariatul Cristoiu a aruncat cu tot felul de mizerii zilnice in cazul Black Cube, angajatul Manastire Silviu ? Pai cum sa faca asa ceva cand Cristoiu e partenerul lui obisnuit de emisiune.
Acesta e cuplul de inculpati penali Ponta/Ghita. E din ce mai simplu de inteles de ce salonul de furiosi care se cred Vlad Tepes ii sustine.
Si fiindca veni vorba de PRU, tot Ponta :
14642299_10209637104718600_3601766301450388358_n

  • „Fac un apel la cei de la PRU : să intre în Parlament pe forțe proprii, nu pe poza mea. Eu sunt candidat la PSD ! Nu înțeleg românii despre ce este vorba. Și eu par neserios, și cei de la PRU par neserioși”

Nu prietene, nu-ti mai face probleme, romanii inteleg perfect : neseriosi -poate nu, nebuni de legat, cu siguranta…

1 thought on “Salonul de furiosi irecuperabili s-a mutat de la Obregia la Ponta Ghita TV”

  1. cristoiu si evz elucubreaza cu cazul black cube, ei vad conspiratii internationale. sper sa nu fie adevarat ce spun ei si sa fie halucinatiile unor borfasi

Lasă un răspuns

