Câte minciuni e capabil să emită Ghiță Sebastian în trei fraze

ghitaFiindca asa au ordin, fatucile de la B1 il suna pe finantatorul Ghita cu orice ocazie, aceasta fiind de altfel o chestiune pozitiva deoarece putem afla cum gandeste micul mafiot obraznic, asa cum il bine il caracteriza demult, actualul amic Basescu.

  1. „În campania electorală, eu am fost unui dintre cei care au jucat în tabăra Ponta, în timp ce Kovesi a fost în tabăra Iohannis*
  2. „Dacă pentru a o proteja în plagiat**, Iohannis o acoperă pe Kovesi**, eu cred că este o chestiune greșită.
  3. „Eu pot fi un om rău, poate să îmi zică Iohannis*** oricum, dar el e președintele României și e obligat să ne spună, dorim să avem o Românie condusă de persoane care au plagiat****, ca să mă trimită pe mine la închisoare sau să îmi facă dosare*****

Cinci minciuni majore in trei fraze, iata-le
* Kovesi in tabara Iohannis la alegeri ? Dovezi – zero
** Iohannis o acopera si protejeaza ? Exact invers conform declaratiilor presedintelui
*** Iohannis nici macar o data nu i-a rostit numele inculpatului Ghita
**** Care persoane dovedite ca au plagiat au condus Romania in afara lui Ponta ?
***** Unele dintre dosare le avea dinainte de 2014.
Concluzia e una singura : baietasul asta speriat bate campii fara absolut nici o problema si a ii purta vorbele inseamna a fi la fel de corupt ca si el. A bon entendeur, salut, vin alegerile  si asteptam listele PRU cu mare interes…🙂

2 thoughts on “Câte minciuni e capabil să emită Ghiță Sebastian în trei fraze”

  1. „**** Care persoane dovedite ca au plagiat au condus Romania in afara lui Ponta ?”

    Raspuns correct; Gabriel Oprea (general cu 4k, toate (toti) in izmenele proprii)

Lasă un răspuns

