Sebastian Ghiţă e nebun ?

Udrea-Ghita

  • „Acum 4 ani am mers cu Costoiu la Cluj, Costoiu îl ştia, l-a contactat, eu am mers până acolo, am aşteptat într-o parte în holul hotelului să termine discuţia despre plagiat” – Sebastian Ghiţă.

Hotelul în care spune Ghiţă ca a avut loc în iulie 2012 întâlnirea dintre Mihnea Costoiu si Gheorghe Mateuţ, pentru obţinerea semnăturilor judiciare pentru doctoratul şefei DNA Laura Codruţa Kovesi, se află în Cluj. Problema lui Ghita e una singura, Mateut e viu si deci vorbeste…

  • E nebun. Pe Ghiţă l-am văzut pentru prima dată pe holurile Instanţei Supreme. Nu l-am cunoscut până atunci niciodată. Nici vorbă să vină cu avionul particular la Cluj. Eu am întocmit şi am semnat raportul, împreună cu Gabriel Boroi şi Dumitra Popescu, la Bucureşti, în Ministerul Educației, unde era comisia. Noi am fost chemaţi ca și specialişti”

Cum intre vorbele mafiotului Ghita si probele avocatului Mateut ( doi martori, da ? ) e usor de decelat, ramane doar concluzia : chiar daca nu e nebun, gandul ca se apropie puscaria de el dar si de amicii Nutica si Victor Viorel ii ia mintile incet, incet, tic, tac…

Lasă un răspuns

